♥Axinija♥ Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Dårlig kvalitet på bildet..testen er tatt 26.mai, tok en test noen dager senere som ble klarere og tydeligere...aner ikke hvorfor jeg ikke tok bilde av den!!! http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/557632/offset/0 Fri for tester nå, skal bestille nye idag..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg ser den, men ikke med det blotte øye MEn du tester tydelig positivt nå ?
♥Axinija♥ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 Hehe, det er jo d som er så rart...testen var mye tydeligere i virkeligheten, vanskelig å "fange" den med kameraet.. Jeg er fri for tester nå, dersom jeg bestiller fler idag, kommer de vel i posten på torsdag..
Tingeling27 Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 jeg syns jeg ser den:) men den er veldig veldig svak da...sikkert lurt og ta en til?? krysser fingrene for deg:)
♥Axinija♥ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2009 hehe...Takk for det Jeg har akkurat bestilt meg tester fra billige-tester.no...håper de sendes til meg asap, hehe...
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Jeg tok disse testene da jeg var gravid:) www.leon191006.piczo.com Den i midten er ganske lik din... skroll nedover hovedsiden:) Det er 2 dager mellom hver av de...
♥Axinija♥ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2009 ÅJ, se der ja.,., IIIk, spennende! Tusen takk for svar....fin hjemmeside forresten..
*SmurfeMamma* Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 den er posetiv den:) akkurat sånn min første test så ut da jeg var gravid nå sist:) samme testen også... så jeg forsøker meg med GRATULERE JEG:)
♥Axinija♥ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2009 Hihi, forsøker meg et et TUSEN TAKK tilbake.. Tør ikke slippe jubelen løs før jeg har testet på ny, blir ikke før tidligst torsdag...mest sannsynlig fredag ettersom jeg skal ta testen med morgenurin... *lenge å vente til*....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 hei!! Hadde lik din test tidligere i dag!! Vente te i mårra tidlig med å ta neste..men leeenge og vente.. (eg trodde eg fekk mensen for 1 uke siden....nå e eg ikkje så sikker på det! ) .................!! Godt du hadde bilde, for eg fekk ikkje te å ta et brukbart bilde
♥Axinija♥ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2009 Hehe... Ja, det var ikke enkelt å få tatt et ok bilde av den streken nei...den var hakket tydeligere i virkeligheten, men det var det beste bildet jeg klarte å ta.. Vi får krysse fingrene for tydeligere tester neste gang..
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 2. juni 2009 #12 Skrevet 2. juni 2009 Hold testen opp mot lyset så ser du det mykje bedre. Og den testen er positiv garantert. Jeg fikk en slik strek men var borte etter to dager og da hadde eg en tidlig SA sa gynekologen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå