Happy2BeMumTo3 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Her er vår egen liste : Emrik Endre Oliver Mathias Loyd Har du flere ??? :-)
prebs Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Av deres tror jeg kanskje jeg synes Mathias eller Oliver er best. Ellers: Mikkel Rasmus Oscar Emil Truls Mads Fridtjof Theodor
Happy2BeMumTo3 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 Mikkel og Truls heter sønnene til ei vennine av meg, fine navn begge to :-) Sambo liker Emil ! Fridtjof syntes jeg er meget rart hehe, litt sånn tullenavn :-D
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Maiken og Oliver, eller Maiken og Mathias. Jeg er fan av lik forbokstav jeg da..... Såå her er fler forslag: Maiken og Mads Maiken og Markus Maiken og Marvin Maiken og Marselius Maiken og Martinius
trebarnsmamma84 Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Maiken og Marius Maiken og Marcus Maiken og Martin Maiken og Endre Maiken og Julian Maiken og Oliver Maiken og Gustav Maiken og Alexander Maiken og Emil Maiken og Sander Maiken og Lucas Maiken og Magnus Maiken og Eilo Maiken og Axel Maiken og Martinius Maiken og Amund Maiken og Olai
Miranda har født :-) Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Jeg kjenner et kjærestepar som heter Maiken og Jonas, så jeg syns de passer bra sammen Oliver Mathias likte jeg Andreas Philip Nathaniel Lucas Theodor Sander Alexander Martin Marius Gabriel Julian Dennis Kevin Devin Kyan Isak Magnus
Cornelianelia Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Maiken er et kjempekoselig navn. Morsomt og sjarmerende. Maiken og Albert synes jeg passer perfekt sammen. Navn som er like sjarmerende!
Happy2BeMumTo3 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2009 Takk for mange fine forslag :-) Moro å se at Oliver er godt likt enda selv om det er blitt veldig poppis! Men ingen hadde nevnt Emrik her, men det er nok for sjeldent enda... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå