Belle76 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hei hei. Her sitter jeg å har nå i noen timer kjent kynnere som kommer sånn nogenlunde tett. Har funnet fram klokke,penn og papir. Husker nemlig ikke helt hvordan det hele startet sist. Nå har jeg hatt kynnere med 10 min mellomrom i en halv time og de varer ca 30 sek pluss... Tenkte å måle en stund til, før jeg ringer føden... Hva mener dere? Er fødselen i gang eller er det bare lureri... Ikke er det direkte vondt heller, men litt ubehagelig...
Snart 4-barnsmor Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Må dessverre skuffe deg med at dette nok sannsynligvis ikke er rier. Rier er vonde og kjennes som regel i rygg og foran nederst i mage. De varer som regel i 60-90 sekunder når fødselen er i gang. Mange sammenligner de med ekstra sterke menssmerter. Kjennes det "bare" ubehagelig ut, er det nok kynnere som forbereder livmoren på ekte rier. Men blir det vondt eller er du usikker, så ring føden og hør hva de sier. Lykke til!
Belle76 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 Etter en hel dag med kynnere og ryggvondt 10 min mellom hver, har jeg nå i kveld vært en tur på føden. De konstanterte 2 cm åpning, spent vannhinne. Jeg spurte for artighets skyld om det var dager igjen.. Nei, sa de, vi sees om noen timer. De såg på papirene fra sist,og såg at jeg fødte temmelig raskt sist. 2.5 time fra jeg kom inn til jeg hadde vesle jenta på brystet... Så no går jeg her hjemme å bare venter... Har ikke lyst å bli på føden lenger enn jeg må. Like greit å gå hjemme.. Bare en liten oppdatering
~Mita~ Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 så moro!! Lykke til Belle76! Tenk at du snart har gullet ditt i armene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå