Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Heisann jenter Jeg fikk en 10-dagers kurs fra legen med Provera, men hadde abre tabletter nok til 9 dager.. men men.. Uansett, når bruker egentlig mensen og komme ? forrige gang så kom den dagen etter Men nå er det faktisk 5 dager siden jeg var ferdig.. og ingen tegn til mensen.. Er dette vanlig ??!? Er så lenge å vente, for jeg skal jo begynne på Pergo
blirjegsnartmamma Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 hvorfor har du bare til 9 dager? på et brett er det da 10 piller....
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 Jeg fikk en boks med 40 tabl. FORRIGE gang jeg gikk på det og da klarte jeg å ta i 11 dager.. hehe kom ut av tellinga, derfor hadde jeg bare til 9 denne gangen Tok to om dagen =)
blirjegsnartmamma Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 hmmm, okei.. Jeg har bare tatt en om dagen.. Fått mensen på ca dag 3.. Er det noen sjans for at du kan være gravid da? Hørte at hvis man ikke fikk blødning etter provera - så var man antagelig gravid, for provera skader ikke fosteret. Eller så er det så banalt som at kroppen trenger den siste også..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2009 kan man bli gravid på provera da?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2009 testa jo negativt den 21 mai da ? på kveldsurinen.. Men syns d er så rart, for forrige gang på begynte jeg faktisk å blø den dagen jeg slutta på provera.. nå så slutta ejg 28 mai.. og ikke noe spor enda :/ men har ømme bryster når jeg klemmer på de, og er trøtt og tett i min nese:P
blirjegsnartmamma Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 det er jeg ikke helt sikker på.. men var noen som sa at før, i "gamle dager" brukte de noen ganger provera som grav. test.. Man tok en kur, og hvis man ikke fikk mensen - var man gravid. men som sagt - det kan være så enkelt som at kroppen trenger alle 10 pillene..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2009 Man trenger ikke alle 10 pillene, spurte gyn
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2009 Det som gjør det hele litt spennende, er at jeg her om dagen, lørdag tror jeg ? Drømte jeg at jeg ble gravid uten at vi faktisk trengte å bruke Pergotime Husker jeg sa til meg selv i drømmen "tenk at vi klarte det uten bruk av hjelp"
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Hei, jeg har brukt provera i flere mnd nå, å til og begynne med kom mensen etter ca 3 dager.. men denne mnd kom den ikke før etter 9 dager, så den kan nok fortsatt komme
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. juni 2009 Håper jeg er sanndrømt i stedet jeg hehe! Går du på pergo og eller? hvis ja, hva er dine erfaringer ?
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. juni 2009 #13 Skrevet 2. juni 2009 Satser på du er sanndrømt ja Jeg gikk på pergo første gang denne pp, men fant ingen el når jeg testet. Å nå kom plutselig mensen i går, på dag 22 og helt av seg selv.. så er litt forvirra nå! Men får se om jeg rekker en pergokur til før sambo drar på sjøen igjen! Når d gjelder bivirkninger så merket jeg kun hetetokter.. men d er ille nok d ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå