Gå til innhold

Ingen TR på IKM! Bank i bordet..hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menssmertene jeg hadde i går kjenner jeg ikke mer..

Meeen, negativ test tross i dette... får vel bare vente da..håpe og håpe..

Noen andre som har IKM i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikm i går(13.dpo) og hadde rosarød spotting, i dag er det brun/ lys spotting/utflod. Husker jeg hadde det sist jeg var gravid(8 år siden)

Tok en CB i dag, ikke morgenurin og den ble negativ, snufs.

Er håpet ute for meg tror dere?

Ingen menssmerter her heller.

Skrevet

Ja, jeg har IKM idag. har ikke kjent tegn til tr ( noe jeg pleier å gjøre ) Tok en CB igår, men den var negativ:( Så skal vente noen dager til og teste (hvis ikke tr kommer da...) Krysser fingrer og tær og ønsker deg lykke til:)

Klem

Skrevet

Jeg skulle teste da jeg våknet, men måtte så ille tisse at jeg rakk ikke å finne testen:p...men måtte heldigvis tisse under en time(!!) senere..så ble med det...men skal teste igjen på torsdag..

Skrevet

jeg har IKM i dag.. fortsatt ingen TR.. testet på søndag (men testen funket ikke.. ingenting i kontrollvinduet), og en mandag morgen som var negativ.. så jeg tror vel egentlig ikke jeg er gravid.. :(

Skrevet

Jeg hadde IKM i går, og jeg har regelmessig syklus. T

Skrevet

Fikk trykket på en knapp.....

Hadde IKM i går, og ingen TR enda. Pleier alltid å få TR regelmessig. Hmm Tok en negativ test på fredag... får vel vente noen dager til

Skrevet

jenter, hvordan går det med tr? jeg har ennå ikke fått. har såååå lyst til å teste, men tør ikke (redd for å få negativ) Har bestemt å vente til fredag me å ta en ny test...

Skrevet

TR i dag! :0(

Håper på mars baby..

Lykke til alle sammen som venter på IKM.. dagene blir veldig laaange når man bare går og venter på å kunne teste!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...