Goomba84 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Menssmertene jeg hadde i går kjenner jeg ikke mer.. Meeen, negativ test tross i dette... får vel bare vente da..håpe og håpe.. Noen andre som har IKM i dag?
isma Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde ikm i går(13.dpo) og hadde rosarød spotting, i dag er det brun/ lys spotting/utflod. Husker jeg hadde det sist jeg var gravid(8 år siden) Tok en CB i dag, ikke morgenurin og den ble negativ, snufs. Er håpet ute for meg tror dere? Ingen menssmerter her heller.
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Ja, jeg har IKM idag. har ikke kjent tegn til tr ( noe jeg pleier å gjøre ) Tok en CB igår, men den var negativ:( Så skal vente noen dager til og teste (hvis ikke tr kommer da...) Krysser fingrer og tær og ønsker deg lykke til:) Klem
Goomba84 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Jeg skulle teste da jeg våknet, men måtte så ille tisse at jeg rakk ikke å finne testen:p...men måtte heldigvis tisse under en time(!!) senere..så ble med det...men skal teste igjen på torsdag..
Puppen og lillemor Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 jeg har IKM i dag.. fortsatt ingen TR.. testet på søndag (men testen funket ikke.. ingenting i kontrollvinduet), og en mandag morgen som var negativ.. så jeg tror vel egentlig ikke jeg er gravid..
Tvillingmamma2010 Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde IKM i går, og jeg har regelmessig syklus. T
Tvillingmamma2010 Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Fikk trykket på en knapp..... Hadde IKM i går, og ingen TR enda. Pleier alltid å få TR regelmessig. Hmm Tok en negativ test på fredag... får vel vente noen dager til
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 jenter, hvordan går det med tr? jeg har ennå ikke fått. har såååå lyst til å teste, men tør ikke (redd for å få negativ) Har bestemt å vente til fredag me å ta en ny test...
Puppen og lillemor Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 TR i dag! :0( Håper på mars baby.. Lykke til alle sammen som venter på IKM.. dagene blir veldig laaange når man bare går og venter på å kunne teste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå