MathildeC Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Håper mange har lyst på et ekstra treff i sommer idyllen som heter Stavanger :-). Satser på Sting, jeg vet ikke hvor stor suksess det var for dere som møtte nå i mai. Dersom det er sterke motforestillinger mot Sting og ønsker om et annet sted, kan vi bare bytte. Valgte neste uke, så blir det to uker mellom hvert treff. Det er et nytt treff igjen 29.juni. Er det mange som allerede nå vet at de vil komme?
Juni prinsesse Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Rom for oss med Juni mager?? Her detter jo den ene etter den andre av, så vi må nesten snike oss med i andre grupper vi som er igjen... ;o)
MathildeC Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Det går nok helt fint, Venter Juni prinsesse! Velkommen!
Januar-spire Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Skulle gjerne vert der, men har dessverre ikke anledning denne mandagen..men stiller sterkt 29.06;)
det spirer Skrevet 6. juni 2009 #11 Skrevet 6. juni 2009 Kan være jeg blir noe forsinket, men vet hvor jeg finner dere:-)
Juni prinsesse Skrevet 7. juni 2009 #12 Skrevet 7. juni 2009 Jeg bestemte meg visst for å føde litt i stedet... ;o) Fikk en perfekt liten prinsesse 3 juni :oD
Ragna 30 Skrevet 7. juni 2009 #13 Skrevet 7. juni 2009 Er med som alltid;-) Gleder meg! Hilsen Ranveig
Karolini Skrevet 7. juni 2009 #14 Skrevet 7. juni 2009 Hei! Har termin 1 nov foreløpig, men skal til ul på tirsdag og havner muligens i oktober . Kanskje jeg kan få snike meg med dere? Jeg bor for tiden i sandnes, men skal flytte til Stavanger snart . Så ikke dette treffet før nå så mulig jeg må vente til neste gang, men kanskje jeg får det til i morgen allikevel..
Elskeråværemamma Skrevet 8. juni 2009 #15 Skrevet 8. juni 2009 Huff!! Mulig jeg må stå over ikveld, vesla på 18 mnd er ikke helt i form idag... Kos dere, så sees vi neste gang!! Vibekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå