Gå til innhold

..snakke me fremdeles skygger?? (link te bilde!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/557138/offset/0

kalles dette ein skyggestrek?? Kom opp før tia va gått ut..tror eg..bare litt værre å se når den va våt og "blury" i kantene.... (drømt om positive tester så måtte ta ein..)

..e det bare eg som ser den kanskje....? (har tatt med integr. webcam på laptop...kvaliteten på bildet svare jo deretter kan en siii...)

......fekk aldri no skikkelig mensen denne gangen heller.......pluss div. andre ting som eg ikkje orke gå inn på nå..

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ser ikke streken, kan om jeg legger godvilja til se en skygge uten farge - ergo en negativ test.

Skrevet

tok ein ny...ette å ha holdt meg litt lenger, og sterkere strek.......hatt skyggestreker på samtlige tester omtrent siden rundt ikm..e da forbaska rart om at eg ska få sterkere skygger på testene som e tatt på tilsvarende morgenurin..............

...fekk aldri skikkelig mens...hatt bølgevis med litt rødt bare...komt og gått..som forresten kom 1 uke etter ikm...

...men får jo aldri positive tester...bare desse forbaska svake strekene som ingen klare å tyda verken eller...

E det noe aent som kan sørge for elevert hcg nivå i kroppen?? (me har alltid hcg i kroppen..normalt e under 5)

Vet jo at der finnes ting og tang en kan f¨å i hodet og på eggstokkene....får vel bare fortsette å testa då.... (sliten...leiii...vil ha kropp som fungere som normalt!!)

Skrevet

er det den hvite streken du mener? da er testen negativ.

men er du usikker og har fått flere skygger kan du jo ta en tur til legen og få tatt en bldprøve.

åssen test bruker du? de som er følseome fra 10ml/U? jeg har fått falske positive tester med de. en svaaak strek i morges, som var lyserosa. men tørr ikke juble helt enda, ettersom jeg har blitt lurt før :)

Skrevet

Ser dessverre ingen strek..

Hva med en digital eller blodprøve hos legen?

Skrevet

jeg kan skimte en strek der, men vanskelig å se om den er farget....

men viss du har fått samme streken flere ganger, så ville jeg vel tro det var noe på gang....

su skal vite det at sist jeg var gravid, så fikk jeg sånn skyggestreker i over en uke før testen ble skikkelig knall posetiv....

så det er fortsat håp:)

legg ut bilde av den andre testen du tok da:):)

Skrevet

..fårkje te å ta bilde!! Hehe...har bare et lusent webcam..men testen eg tok etterpå den ser eg klar farge på nå, når den e tørka...trodde eg gjorde det og før, men nå vett eg at eg gjorde det...e jo mørk for den e tørka men e klar lilla og ikkje grå.... men e jo lissom evt. 30 dpo el noe sånn :-| Kan jo vær ein sjangs i h**** for at eg hadde el for to uker siden da...men då skjønne eg ikkje koffer eg har blødd litt av og på siste uka...

Ingen symomer gav seg når eg trodde det va mensen, som det fremdeles kan være da!, og har drømt om positive tester heile uka, så måtte bare ta et par i dag...hehe.. og nå må eg vente heeeeilt te i mårra tidlig før eg tar ein ny...klare aldri holda meg lenge nok....!!

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si deg for du virker fast bestemt på at du kommer til å få positiv test fordi du er gravid! Men for meg så virker desverre den testen negativ! Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg ventet noen dager før jeg eventuelt tok en ny, også kjøp en digital så får du klar beskjed ikke noen skyggestreker eller noe annet som må tolkes!

Skrevet

jeg så desverre ingen strek jeg:(

men er det ikke på tide og ta en digital test eller en tur til legen??

du hadde jo el samtidig som meg forrige mnd og har trodd du har vært gravid siden da??? jeg tror jeg ville tatt en tur til legen om du bare får svake streker og tror du er gravid....da slipper du og bruke masse penger på tester som ikke blir sterkere også??

lykke til:)

Skrevet

Vent någen dagar å ta ein digital test så sleppe du å tyda strekar :)

Skrevet

Minne om at eg har fått sterkere strek på neste test eg tok altså...! Derfor eg virke litt bastant akkurat nå..hehe... får bare ikkje tatt bilde av den så klart!! Arrrgh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...