Gå til innhold

Da er jeg igang med rier=)

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

Har hatt rier i litt over 3 timer nå, og nå kommer de ganske tett... Ca 3-4 minutter imellom, men jeg syns ikke de er så vonde som de skal være før vi reiser. De er VONDE, men ikke sånn hyperventilere-vonde... Ringte føden, og de ville jeg helst skulle vente litt, var visst stappfullt der nede=/

Nå er småtten levert hos barnevakt og jeg sitter her og teller rier mens mannen har lagt seg nedpå litt... Dette blir spennende=) Ingen tvil om at det er rier ihvertfall, kjenner det godt igjen fra forrige gang=)

Noen flere her som er igang da?

(Hehe, har hatt to riepauser mens jeg skrev dette innlegget...=P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei så gøy, lykke til.... spennende :)

Skulle ønske jeg var like heldig, sitter her å ikke får sove er 3 dager på overtid.

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

Uff da, da sniker jeg i køen... Hehe, 2 dager igjen til termin her... Håper det snart skjer noe hos deg også da=)

Skrevet

Ja, ønsker deg en masse lykke til! Her jeg sitter lei og søvnløs to dager på overtid er jeg også lit misunnelig....

:-)

Skrevet

Masse lykke til med fødsel, Sauen :)

Skrevet

Lykke til! Ikke vent altfor lenge da. Mine rier ble heller aldri skikkelig vonde sist, og plutselig kom pressriene! Ville nok tatt turen snart ja :-)

Skrevet

Hehe... Så klokkeslettet nå, så du er vel alt blitt mamma du nå kan jeg tenke meg :-)

Skrevet

heldig du som har rier, jeg er 3 dager over termin å skulle gjene hatt dem... hehe ... lykke til

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Alva: Det første innlegget du skrev (09:38) ble faktisk skrevet i samme minutt som de trykket på alarmknappen, så du var 8 minutter for tidlig ute, hehe... Litt snodig sammentreff da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...