Gå til innhold

Stellebord - hjelp!

Prinsesse09 & gull i magen <3

Anbefalte innlegg

Vi sliter skikkelig med å finne stellebord. På badet passer det bare inn ett sted og der er det også begrenset plass. Vi har enda ikke (har leita i 4 mnd) funnet en stellekommode som passer inn, mangler ca 5 cm på bredden på de smaleste vi har funnet...

Er det noen som har forslag på hvor man kan få kjøpt smalere stellekommoder eller noen som evt. har andre smarte løsninger?

Vi får ikke hengt noe på veggen pga. veldig harde fliser og innebygde hyller i veggen og syns de enkle stellebordene som er på stativ virker litt vinglete og usikkre...

Takker for all hjelp!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140191141-stellebord-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet det er noen som har kjøpt malm kommode fra ikea.

vet ikke hvor bred denne er. men der har de sikkert mange andre komoder som evt kunne passe.

vet de har et smalt stellebord der også, som ei jeg kjenner har. og det funket for dem.

kan jo se på jysk, og sånt også.

lykke til

Hvis du har så dårlig plass på badet, så ville jeg rådet seg veldig til å finne et annet sted i huset hvor du kunne ha stellebord.

Vi startet med å ha kommoden på badet med storesøster, men endte etter noen uker med å flytte det inn på det som ble hennes rom. Da vi hadde badet bar vi henne bare inn på rommet og tørket henne der, eller hvis hun trengte ny bleie så hadde vi alt tilgjengelig på rommet.

(Jeg tror til dags dato jeg ikke har brukt klut og vann til annet enn fjeset, ved bleieskift har det gått i våtservietter).

Vi kommer til å gjøre det samme denne gangen også siden vi ikke har noe stort bad denne gangen heller.

Håper det ordner seg:)

Hei der,

Jeg sniker vanligvis bare på disse sidene, men har et lite tips her...

Se etter en vanlig kommode i passelig høyde som passer der du vil ha stellebordet, da har du mye mer å velge mellom, også i forhold til størrelser. Så kan du kjøpe en stellematte og feste den med bårrelås (kommer i remser med lim på begge delene) Fix ferdig stellerbord :)

Lykke til!!

Annonse

Jeg har nettopp kjøpt Sniglar stellebord på Ikea. Det er 53 cm bredt og koster bare 198 kr. Det er enkelt og greit. Har kjøpt en fin stellematte med Laban til å ha oppå.

Til førstemann hadde (har) vi et primi sogni stellebord som er omtrent like bredt, men dette er så skranglete at vi ikke tørr bruke det mer. Kanskje vårt er ekstra dårlig?

Vi hadde et pitte lite bad der hvor vi bodde når nr 1 kom til verden, men til gjengjeld hadde vi et stooort kjøkken. Derfor ble løsningen å ha et stort og praktisk stellebord i et hjørne av kjøkkenet, i stedet for å skvise det inn på badet. Badebaljen satte vi på kjøkkenbordet eller i dusjkabinettet når det bar badetid.

Vi har egentlig et ganske stort bad, men bare litt upraktisk ihht stellekommode. Men etter litt leting fant vi en vanlig kommode på Møbelringen som passet perfekt inn :) så fester vi på stellematte med borrelås som foreslått over. I dag har vi også kjøpt vogn så nå er alt på plass :D

Takk for alle forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...