Gå til innhold

9 uker igjen.

Ame65

Anbefalte innlegg

Gleder meg veldig nå, magen har blitt stor og det sparker fælt der inne.

Tenker på at jeg er heldig som får oppleve dette en gang til, tross min alder. Svangerskapet har gått fint selv om det har vært slitsomt til tider, men som noen sier her inne: "premien er stor", så jeg holder ut. Den lille jenta vår på 2 år gleder seg til å få en bror. Livet er herlig :-)

Fortsetter under...

Hei! :-)

Ja,er det ikke herlig å få oppleve dette med å få barn i moden alder også! :-)

Begynner selv i uke 31 i morgen, og her er det også masse liv om dagen, og både vi foreldre og søsken gleder oss kjempemasse til det lille nurket skal komme! :-)

Klarer liksom ikke se for meg at denne gangen er den siste heller, selv om jeg nettopp har fyllt 42, så her blir det ingen prevansjon etter fødsel! ;-)

Like stort å gå gravid og føde hver gang! :-)

Klem! :-)

Samme her! Fantastisk at vi får oppleve dette igjen. Er selv 65 modell (og har en sønn på 17 som også heter Henrik).

Vi har ei jente som er 16 mnd, og fredag 5. juni kommer sistemann i rekka med keiseren. Bare 3 dager igjen. Vi gleder oss veldig!

Men vi stopper med ham! Dette svangerskapet gikk egentlig helt knirkefritt fram til jeg var nesten 7 mnd på vei. Etter det har det vært fryktelig strevsomt. Men det er som du sier, premien er jo fantastisk!

Lykke til videre!

=D

Hei!

Synes også det er fantastisk å oppleve dette her helt på slutten av "fertilitetskarrieren".

Jeg var 45 år da jeg ble gravid i høst med 2 barn på 13 og 8 fra før.

Hadde ikke trodd at det var mulig :-)

Synes svangerskapet har gått forbausende bra, har ikke mer plager enn mine 2 andre svangerskap. Begynner å bli sliten nå selvfølgelig, har mye kynnere og sover dårlig.

Men nå blir det keisersnitt på mandag 8 juni på RH, så nå er det nedtelling for vår del. Vi gleder oss veldig alle sammen.

Lykke til dere andre modne mammaer med resten av graviditeten også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...