Student mamma`en Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Er som sagt 10 dager over, og har fått time til igangsetting på onsdag eller torsdag alt ettersom kapasitet på sykehuset. Var på kontroll i går, men ikke noe som er modent eller noen tegn på at han vil ut. Hodet har ikke festet seg. Har noen opplevd å føde på "egen" hånd selv om undesøkelser viser at mormunnen ikke er moden? Kan det alikevel skje av seg selv.... Har så lyst til det, og er såååååå lei og utålmodig på å møte han. Blir veldig glad for æ høre erfaringer.... K
Superbolla Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Hei! Jeg har dessverre ingen erfaring med at det starter av seg selv når man er umoden, men ble selv satt i gang 13 dager over termin sist. Hodet hadde festet seg, men var overhodet ikke moden da jeg kom inn på overtidskontroll. Siden jeg ikke var moden overhodet, og de var gnaske sikker på terminen fikk jeg en modningstablett, og den virket ganske kjapt. Så det er ikke sikkert at det tar så fryktelig lang tid likevel selv om du må bli satt i gang. Det legen min sier, er i alle fall at man kan gå fra ingen modning til fødsel på veldig kort tid, så det kan likevel skje av seg selv om man er helt umoden ved forrige kontroll. Det kan plutselig starte likevel. Jeg har termin på fredag, så satser på at jeg slipper 2 uker overtid denne gangen også. Det er laaaaange dager! Lykke til!
Plutselig_gravid Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Jeg opplevde det med førstemann. Var på overtidskontroll på sykehuset en fredag. Da var jeg så umoden så det går an å komme. Var da 16 dager på overtid. Skulle settes i gang mandags morgen (19 dager overtid). Men, det slapp jeg for natt til mandagen startet det av seg selv Så det er håp for deg:)
Student mamma`en Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Takk for svar... Ikke noe som skjedd her i løpet av natta, så jeg håper egentlig de setter i gang i morgen. Er så utrolig ferdig nå Lkke til begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå