Strawberrywine Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 jeg må si jeg er helt blank i år :/ hun sier hun ønsker seg sparkesykkel og rulleskjøyter, men alle kan jo ikke gi henne det heller. og jeg synes hun bør bruke de sykklene hun allerede har.. vanskelig Det nærmer seg at min lille jente blir ikke fult så liten lengre
OsloMor Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Bøker, lydbøker, tegnesaker hvor man kan lage ting (litt sån scrappingaktig, hvor man limer på div. greier og klipper ut og lager kort til ALLE vi kjenner) uteleker som du nevner, klær, badesko (ja, dette er faktisk et reelt ønske fra min fireåring) og selvsagt alle askepott relaterte tingene:)
cherry coke Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Datteren min, som blir 4 i høst elsker puslespill, bøker, utkledning, perler, fargelegging, tegning og alt som har med kaptein sabeltann og prinsesser å gjøre=)
OsloMor Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Ja, utkledning ja! Vi har egen utkledningskiste med gamle klær og karnevalsgreier i, den blir FLITTTIG brukt.
Strawberrywine Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2009 takk for svar begge to hun min liker også bøker, og puslespill. fargelegging. og kapteinsabeltann for alle penga prinsesser og den slaks også! da har jeg fått en del tips er ikke alt jeg kommer på i farten heller som hun liker. når noen spør henne om hva hun ønsker seg så er svaret "vet ikke helt, men spørr mamma!" hehe.. takk igjen
Makka Pakka Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Utkledningsklær, Disney-barbi ( eller barbidukker som Tornerose etc), bøker, sko (elsker sko), dvd, tegnesaker, klistremerker, sengklær i rosa prinsessestil, klær, sovepose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå