natta88 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 hei hei jenter jeg er ei jente på 20 år som har pcos. jeg og sambo har prøvd i 1 år og 6 mnd nå. hadde en SA april 08 den 23 april 09 fikk jeg en laproskopi, og jeg fikk mensen den 24 og den varte i 9 dager. full mens. den 23 mai begynte jeg å spotte litt. det varte i 3 dager, men ikke noe mye blod, bare brunt utflod og litt fersk blod. i går, den 31 mai, fikk jeg en stripe med slim og ferskt blod på papiret, og i dag morges. men ikke noe mere blødning eller farget utflod... så da er spm mitt, veit noen av dere hva dette kan være for noe rart????????? har noen av dere hatt det slik??? er det noen av dere som har vært gravid og hatt slik??? jeg tok en EL-test i dag og den var negativ.... takker for svar :)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Hei Koslig at du henger deg på her inne. Jeg har hatt dette men da fikk jeg ikm noen dager etter på. men det kan være festeblødning. har du hatt noen andre symptomer? jeg har venninner som har hatt sånn festeblødning. ikke noe farlig det. Har du "mens" smerter? eller murringer? jeg forteller bare det jeg har opplevd å hørt så ikke ta dette forgitt! Men viktig å ha håp har du testa?
natta88 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 takk for svar jeg har masssse andre symptomer, men det har jeg nesten ver PP så hører ikke helt på dem har ikke mens smerter, det er svakere liksom, så må være murringer. det kommer og går. ikke så ofte som mens smerter er jeg testet på lørdag morgen, og den var negativ, men jeg synes jeg såg en suuuuuper svak syggestrek, men det er nok bare øyene mine :/ jeg driver å tenker på om den lille blødningen jeg hadde forige helg kan ha vært pga EL. og den i går var festeblødning :S :S :S veldig usikker nå.... jeg har ikke hatt slike blødninger før, men nå har jeg tatt lap da :S :S takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå