♥Axinija♥ Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 6 dager til IKM, og jeg sulter i hjel (tror jeg i alle fall)! Jeg er sulten fra morgen (noe jeg til vanlig ikke er) til kveld, jeg spiser normalt..kanskje litt mer enn jeg har pleid å gjøre.. Alikevel sitter jeg her og holder på å forgå av sult!! Noen som har det på samme viset? Evnt noen som kan si om de har opplevd slikt i forb med tidlig graviditet?
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Jeg hadde det sånn da jeg var gravid. Begynte omtrent en uke før ikm, tror jeg. Holdt på å sulte ihjel. 10 minutter etter middag også.. da holdt jeg på å sulte ihjel.. hehe. Krysser fingrene for at det er et godt tegn! :-)
♥Axinija♥ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 Hehe, det er jo helt grusomt!!! Sitter her og venter på at sambo (som heldigvis er kokk) skal bli ferdig med pannekaker og suppe, hjelp, magen rumler... Takk for kryssede fingrer!
Putzie Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Jeg går også rundt med en sultfølelse Uansett om jeg har spist eller ei IKM i morgen eller onsdag. Har vært dårlig med forkjølelse en uke nå.. Det eneste som henger igjen nå er tett nese og feber som ikke gir seg :S Men denne sult følelsen kom dag :s Må liksom dytte no i munn.. Merkelig...
Lotta2010x2012 Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Da jeg var gravid sist pp, hadde jeg også sånn sult følelse, fikk liksom aldri den metthets følelsen.. Begynte noen dager før ikm. spennende:) Krysser fingrene for deg!
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Sulten heeeelee tiden.. rett etter frokost i dag tidlig, så var jeg så sulten at jeg klarte å lure med sambo en tur på Big Bite
SuperKlar86Gravid Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Om det kan være et "symptom" er jeg faktisk også ganske sulten hele tiden... Eller "skjessen" som jeg kaller det. har lissom lyst på noe hele tiden... Har hatt det i en ukes tid nå, og har IKM på torsdag. Dette er pp nr 9/10 ( det ene md var jeg borte) ,og jeg er SÅ klar for at det skal skje noe snart.... Men jeg har ingen andre symptomer i det hele tatt. og vi hadde bare sex 2 ganger denne pp... Så sjansene er vell små... MEN- tenke positivt!!!! Lykke til jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå