Gå til innhold

6 dager til termin og fortsatt samme bh str som før???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i utgangspunktet ganske liten (70A). Har sett fram til å gå gravid og få litt mer kvinnelige former. Men foreløbig ingen forandringer. Håper ikke dette betyr at jeg ikke kommer til å kunne amme. Hører at de fleste tidlig må ut å kjøpe større bh. Ikke har jeg vært noe øm eller merket noe til melk heller. Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan også bruke de samme som før. Noen av de begynner å bli litt små men går helt fint ann å bruke. Har 15 dager til termin i dag. Ikke vært noe særlig øm eller merket noe melk jeg heller. Aner ikke om det har noe å si mtp amming... Men håper jo at melken kommer sammen m ungen :o)

Skrevet

Sånn har jeg hatt det i alle mine svangerskap, har nå 3 uker til termin og enda er de helt uforandret i str... Men har aldri hatt problemer med amming eller nok melk!! Så det er vel ikke størrelsen det kommer an på her heller;)

Skrevet

Jeg kan med få unntak bruke de samme som før, og har syv uker igjen. Større er de nok.

Skrevet

hehe små pupper her, bruker fortsatt samme str men nå fyller jeg de ut.

har fått noe man kan kalle kløft. (bruker a da)hehe

Skrevet

Jeg bruker også samme str som før, jeg har 3 uker til termin.

Skrevet

Melkeproduksjon setter jo ofte ikke igang før en 2-3 dager etter fødsel, så om du får melk eller ikke er litt tidlig å gjette på nå:)

Mange som ikke får større pupper som gravide heller. Jeg bruker samme størrelse som før. Forrige gang kom melken på dag 3 etter fødsel og gutten min fikk nok mat hele tiden til jeg avsluttet amming da han var 10 mnd. :)

Skrevet

Synes dere er heldige jeg! Gått fra b-cup til stor d-cup jeg, savner de små helt passelige puppene mine jeg!

Mannen synes det er jevt da men de er jo helt ubrukelige siden de er så ømme, absolutt ikke noe leketøy lenger!

Håper virkelig de ikke blir så mye større med melk i!

Har gått opp bare syv kilo og er 35 uker på vei, kan jo håpe på at kiloene ligger i puppa da!

OK med tanke på å gå ned kiloene igjen heller der en på rompa!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...