Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det?

Har ikke hatt det under mine to forrige graviditeter, men i dag hadde jeg litt streker/spor av blod på papiret da jeg tisset på do i dagtidlig. Har vært litt mørkere utflod utover dagen, men ikke noe blod.

HAdde første dag av siste mens 13.mai, så jeg venter mens12.-13. juni. Eggløsningen var (etter eggl.kalk.) 27.mai, men jeg tar ikke testet, så jeg er ikke sikker.

Kan det i dag være en festeblødning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har heller ikke hatt det tidligere. Men ei venninne av meg hadde det, og etter som du har hatt el og venter mens om 12-13 dager så kan det stemme. Men det fester seg ikke før 5-8 dager etter. hmm. skal ikke si noe sikkert, men jeg hadde venta litt så hadde jeg testa! Masse lykke til! :) krysse alt fingrer og tær for deg:)

Skrevet

ja, det er jo bare håpe. Tiden vil jo vise, men det er så forferdelig å gå å vente og lure:-/

Var det stor blødning hun hadde? Dette var bare litt spotting på papiret...

Skrevet

klart det er lov å håpe :) ventingen som er værst. off! om du vil koste på deg noen tester så hadde jeg gjort det;) he he.

Hun hadde vel spotting og litt små blødninger. Hun trudde hun hadde en kort mens for å si det på den måten! :P så det er absolutt håp:)

Masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...