bekks Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 hvordan er det? Har ikke hatt det under mine to forrige graviditeter, men i dag hadde jeg litt streker/spor av blod på papiret da jeg tisset på do i dagtidlig. Har vært litt mørkere utflod utover dagen, men ikke noe blod. HAdde første dag av siste mens 13.mai, så jeg venter mens12.-13. juni. Eggløsningen var (etter eggl.kalk.) 27.mai, men jeg tar ikke testet, så jeg er ikke sikker. Kan det i dag være en festeblødning?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 jeg har heller ikke hatt det tidligere. Men ei venninne av meg hadde det, og etter som du har hatt el og venter mens om 12-13 dager så kan det stemme. Men det fester seg ikke før 5-8 dager etter. hmm. skal ikke si noe sikkert, men jeg hadde venta litt så hadde jeg testa! Masse lykke til! krysse alt fingrer og tær for deg:)
bekks Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 ja, det er jo bare håpe. Tiden vil jo vise, men det er så forferdelig å gå å vente og lure:-/ Var det stor blødning hun hadde? Dette var bare litt spotting på papiret...
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 klart det er lov å håpe ventingen som er værst. off! om du vil koste på deg noen tester så hadde jeg gjort det;) he he. Hun hadde vel spotting og litt små blødninger. Hun trudde hun hadde en kort mens for å si det på den måten! så det er absolutt håp:) Masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå