Gå til innhold

Ny og bli-kjent-syk :-)

Anbefalte innlegg

Hei alle dere, jeg er ny her, og ganske ny i Vestfold også. Lurer på om det er flere her som har termin i november fra tønsberg/ nøtterøy osv....???Har akkurat funnet denne siden for oss gravide og er så glad jeg har noen andre å dele ting med også:-) Er stort sett ganske opplagt for tiden og ikke lenger så usosial som jeg var tidligere i graviditeten.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140190526-ny-og-bli-kjent-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen skal du være:)

Vi er noen fra Tønsberg-området (jeg bor på Revetal), og det har vært snakk om å få til et treff. Kanskje vi skulle fått til noe i løpet av juni?

Kos deg videre i svangerskapet!

Selv har jeg termin 6.11, men skal på UL på fredag, så da blir den kanskje flyttet...

Hei å takk for det:-)

jooo,gjerne det,hadde vært kjempefint med et møte snart hvor man kunne møtt flere i samme situasjon.

Har vært på UL idag, så idag blei ting litt mer virkelig. Hvordan blei det med din UL på fredag som var?

Annonse

Hei igjen:)

Alt i orden på UL, terminen ble flyttet til 4.11. Men vi fikk absolutt ingen hint om kjønn, det var helt umulig å se noe som helst. Vi bestiller nok en 3D-UL etter sommeren, er så nysgjerrige!

Sjekk ut BIM-treff-sidene, der er det laget et treff på Esmeralda torsdag 18.juni, håper du kan komme:)

Hvordan gikk deres UL? Fikk dere vite kjønn?

Ok da kommer jeg :-) skal ta å melde meg på nå... UL gikk veldig bra,så jo veldig mye å detaljert.så blei veldig overrasket:) joda det tydet på at det var en gutt:-)

Litt kjipt at dere ikke fikk vite kjønnet,skjønner at man vil vite:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...