skunkenblomst Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Theo Teodor Leo Mateo Felix Dennis Hjelp meg å rangere er dere snille :-D
Gjest Antarctica Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Teodor er et navn og kan vel gå an. Resten er hunde- og kattenavn, dessverre. Mateo var det aller verste, høres ut som om mamma eller pappa digger en fotballspiller på AC Milan...
Miranda har født :-) Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Så mange fine navn Theo - ... er kallenavnet til Theodor. Theodor - Nydelig! Leo - Kjenner en hund med dette navnet, syns det ikke er spesielt pent. Leon er penere! Matheo - Søtt Felix - Kult Dennis - Tøft Matheo og Theodor bør skrives med -h. Theo blir automatisk et kallenavn. 1. Theodor 2. Dennis 3. Felix 4. Matheo
Hvitkløver2020 Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Godt det ikke er noen lov hva som er hundenavn og ikke....he he=) -Dennis er på lista mi oxo.fint!! -Theo er søtt og tøft.. -Theodor...ikke så glad i,nei... -Felix...litt katte navn...hihi.. -Mateo,feminint... -Leo...vet ikke=)
MetalMom Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Jeg synes Teodor er stygt. De andre er helt greie navn, men tror ikke jeg ville brukt de til mitt barn.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Oi! Jeg liker jo alle (nesten) utrolig godt. Skal prøve å rangere ;-) 1. Felix og Teodor 2. Mateo og Leo 3. Theo Jeg liker egentlig alle fem like godt, men måtte jo fordele de litt utover ;-) Dennis liker jeg ikke:)
Castho Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Theodor er nydelig, og ellers er ikke Felix så værst. De andre er kallenavn og en smule harry.
ma-85 Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Synes Teodor er det eneste som er OK. etter det er lista som følger: Theo Felix Dennis Leo Matheo men må si jeg synes de er fæle alle sammen...
Happy2BeMumTo3 Skrevet 2. juni 2009 #13 Skrevet 2. juni 2009 Theo Leo med n, Leon :-) Matheo Felix Theodor Dennis, rampenavn
CMH Skrevet 4. juni 2009 #15 Skrevet 4. juni 2009 Vel, alle de der navnene gikk i samme kategori kan man si.. Felix og Theodor var finest synes jeg.. Resten blir sånne dallete kallenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå