Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 33 og har begynt å føle at jeg har vanskelig for å trekke pusten. Får liksom ikke nok luft i lungene når jeg puster så må ta store dype åndedrag nesten hele tiden....Det er ubehagelig og noen gangr vondt..... Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn før magen var synket ned. Det er nok bebisen din som presser litt på lungene :)

Skrevet

Magen min har synke ned og jeg har det sånn nå... føler att jeg ikke får nok oksygen liksom.. veldig ubehagelig.. er i uke 32+6...

Skrevet

Hei!

Hadde det slik 2-3 veker.....det er akkurat no når magen er på det høgaste - VELDIG ubehageleg medan det står på, men det vert betre!!!! Det er heilt normalt. :)

Skrevet

...og for noen av oss varer det helt til termin. Er nå andre gang jeg har baby som ligger feil (skråleie) og som ikke kommer til å feste seg. Er kjempeubehagelig at magen bare vokser og vokser og ikke synker. Skal ha keisersnitt neste fredag, og gjett om jeg gleder meg til å bli kvitt halsbrann og å få puste igjen!

Skrevet

Hei.

Jeg er i uke 32 og puster og peser som en flodhest. Føler at pusten ikke strekker til..Men, det er en trøst at man kan telle ned til termin nå:-))

Gjest thricane
Skrevet

skjer innimellom. spesielt hvis jeg er tett i nesa, av en merkelig grunn. må liksom gjespe/puste og får følelsen av for lite oksygen. tror det er ganske vanlig.

nå vil jeg bare bli ferdig, det skal bli deilig å få tilbake kroppen igjen.

Skrevet

Jeg har vært plaget med dette store deler av svangerskapet jeg da.. Føles ut som at jeg miste pusten og bruker noen sekunder på å hente med inn igjen.. Kan komme når jeg sitter rolig og kan kan komme mens jeg er ute og går tur.. Har spurt både lege og jordmor om dette,men får til svar at det er normalt og at det er livmora som presser på. Men fatter ikke det jeg da,siden jeg har sliti med dette leeenge før livmora kom så høyt opp..Noen som har noen forklaring?? Har gitt seg litt faktisk nå de siste ukene,og godt er det :-)

Skrevet

Hei.

Jeg ville sjekket dette med sykehuset!!!

Har ei venninne som fikk lungeemboli i graviditeten, ikke for å skremme deg, men best å sjekke siden du også sier det er litt vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...