Gå til innhold

Din beste oppskrift på fiskesuppe og fiskegryte! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter stor pris på en eller flere gode oppskrifter! Gjerne litt enkle og kjappe ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå på butikken, kjøp "toro fiskebuljong" snu den rundt og kjøp det som står bakpå. gå hjem og lag oppskriften som står bakpå

det er min topp hemlige fiskesuppeoppskrift

men du må love å ikke fortelle om den til noen ;)

Skrevet

der er det bare gryte med reker... ;o)

Skrevet

Fisk i form:

Stek noen fileter med hvit fisk (salt og pepper på). Legg de stekte filetene i en ildfast form. Legg over løk, paprika, purre, gulrot (etc etter hva du liker). Hell over ferdig tilberedt lofoten fiskesaus (her trenger du gjerne 2 pakker). Strø ost over og putt i ovnen. Serveres med kokte poteter.

Dette er veeeldig godt! =)

Skrevet

Har dessverre mistet oppskriften på en knallgod fiskegryte, men husker iallfall den hemmelige ingrediensen: Revet appelsinskall.

Men for alt jeg vet er det mulig den ikke er særlig hemmelig egentlig, he he.

Skrevet

Hiver meg på denne tråden! Playground princess; hvor lenge skal det stå i ovnen? Skal de gjennomstekes på panna først?

Skrevet

Ca =) Tror jeg pleier å ha ovnen på 200+ grader. Når fisken er gjennomstekt på forhånd + sausen egentlig er ferdig betyr det ikke så mye hvor lenge det står. Jeg liker at det er litt motstand i grønnsakene, så jeg vil ikke la den stå for lenge. 15-20 min kanskje. Til osten er godt smeltet. Ta den ut når potetene er ferdige, og så husker du til neste gang om du ønsker å forlenge eller forkorte steketiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...