Mamma2OO5 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Setter stor pris på en eller flere gode oppskrifter! Gjerne litt enkle og kjappe ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 gå på butikken, kjøp "toro fiskebuljong" snu den rundt og kjøp det som står bakpå. gå hjem og lag oppskriften som står bakpå det er min topp hemlige fiskesuppeoppskrift men du må love å ikke fortelle om den til noen
Mamma2OO5 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 der er det bare gryte med reker... ;o)
playground princess Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Fisk i form: Stek noen fileter med hvit fisk (salt og pepper på). Legg de stekte filetene i en ildfast form. Legg over løk, paprika, purre, gulrot (etc etter hva du liker). Hell over ferdig tilberedt lofoten fiskesaus (her trenger du gjerne 2 pakker). Strø ost over og putt i ovnen. Serveres med kokte poteter. Dette er veeeldig godt! =)
It's all about me Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Har dessverre mistet oppskriften på en knallgod fiskegryte, men husker iallfall den hemmelige ingrediensen: Revet appelsinskall. Men for alt jeg vet er det mulig den ikke er særlig hemmelig egentlig, he he.
Stoltest Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Hiver meg på denne tråden! Playground princess; hvor lenge skal det stå i ovnen? Skal de gjennomstekes på panna først?
playground princess Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Ca =) Tror jeg pleier å ha ovnen på 200+ grader. Når fisken er gjennomstekt på forhånd + sausen egentlig er ferdig betyr det ikke så mye hvor lenge det står. Jeg liker at det er litt motstand i grønnsakene, så jeg vil ikke la den stå for lenge. 15-20 min kanskje. Til osten er godt smeltet. Ta den ut når potetene er ferdige, og så husker du til neste gang om du ønsker å forlenge eller forkorte steketiden.
anesam Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Supper/Fisk-og-skalldyr/Kremet-fiskesuppe Denne er kjempegod!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå