Miranda har født :-) Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Det meste passer til Mia Sander Noah Lucas Marcus Martin Marius Magnus Leon Theodor Theo Max Sebastian Jonathan Nathaniel Henrik Daniel Adrian William Kevin Dennis Devin Kyan Jonas Andreas Nicholas Nicolay Filip Isak
Hvitkløver2020 Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Mia og Nicolay er fint=) Ellers liker jeg Max & Mia.... =)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Ville gått for et kort navn! Mia er superfint!! Mia og Mads Mia og Max Mia og Matheo Mia og Noah Mia og Theo Mia og Even Mia og Ola Mia og Olai Mia og Truls Mia og Isak Mia og Filip Mia og Albert Mia og Birk Mia og Emil Mia og Erik
Mamma til Mia og Milly Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2009 Hva syns dere om Mauritz evt.... HI
Gjest Antarctica Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Nei, ikke bokstavrim, det er kjempeharry. (Mormor og de 8 ungene, Milly, Mona, Mina, Morten minstemann etc., huff.) Heller Lauritz, da?
trebarnsmamma84 Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Mia og Mats Mia og Martin Mia og Sander Mia og Odin Mia og Jonas Mia og Adam Mia og Axel Mia og Alex Mia og William Mia og Emil
Vannmann35 Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 Mauritz er et artig navn, men jeg forbinder det mest med en katt da :-) Mia og Pelle Mia og Jeppe Mia og Tim Mia og Jon Mia og Niels
Azora Skrevet 1. juni 2009 #10 Skrevet 1. juni 2009 Mauritz forbinder jeg kun H&M... Mia og Ole Mia og Filip Mia og Simon Mia og Jone Mia og Peter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå