Gjest Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Er det vanlig med par dråper lyserosa blod på papiret en uke før IKM?
Lotta2010x2012 Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Det er vanlig, og det kan faktisk være festeblødning:D Krysser fingrene for det=) Noen får også litt blod under el, men det tviler jeg på at det er så sent.. masse lykke til, blir jo spennende!
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Ja, for EL det testet jeg positivt på rundt 24 mai .. Håååper det er festeblødning, når tror du jeg kan teste ??
bekks Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 jeg hadde det samme i dagtidlig. et par streker med blod på papiret. Jeg har ikm 12.-13.juni. Har ikke testet for eggl. men ifølge kalkulatoren var den den 27.mai.... Jeg også lurer fælt, da vettu, om dette var festeblødning...:-/ håpehåpe
Lotta2010x2012 Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Da er det jo stor sjangs for at egget festet seg tidlig hos dere begge, så da hadde jeg nok tatt en test på dag 10-11, tror ikke jeg hadde klart å vente lenger:D spennende! Krysser fingrene for dere begge:) Er selv på dag 4, og ser alltid etter når jeg tørker meg på do fortiden:P
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Jaa, har vært på apoteket idag å kjøpt inn digital, i tilfelle noen billig strimler blir svak strek på, så tar jeg den får å få klart svar både gleder å gruer meg til testing, tror egentlig ikke jeg er gravid for jeg leter å graver for mye etter symptomer, å da blir det på en måte helt feil :/ men er ofte sulten( eller egentlig hele tiden) å har mye vondt i magen, å det blodet som kom på papiret, men får bare vente å se om TR kommer eller holder seg laangtlangt unna eller om jeg kanskje får positiv test i helgen
bekks Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 hehe...tror ikke jeg greier å holde meg til etter ikm med å teste, men det er målet å greie å holde meg.... en neg test før ikm er jo ikke til å stole på, vi får se...:-) vilha2010!!<3: når har du ikm?
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 på mandag eller tirsdag.. du da? lyst å teste nånånå!!! men vet det er for tidlig ;s
bekks Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 du har altså 8 el 9. juni? Jeg har 12. el. 13. juni. er veldig spent... i dag fikk jeg plutselig litt mensmurring noen minutter.. vet ikke helt hva det var?! Har også en del utflod, men nå er det vanlig farge på den. Jeg tror egentlig ikke jeg er gravid, men det er nok fordi jeg er redd for å bli skuffet:-( må iallefall vente til godt ut i neste uke før jeg tester, om jeg klarer å lavære... Lykke til til dg:-) Håper vi kan snakkes på 1.trimester på et par uker:-)
Wera72 Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Hei jenter. Ville bare fortelle at de to siste gangene jeg ble gravid, (endte desverre i abort) hadde jeg en klar og tydelig festeblødning på dag 9-10 etter el. Det var vanlig rødt blod i "truseinnleggmengde". Testet begge gangene svakt positivt 2 dager etter på morgenurin og med cb vanlig. Lykke til!
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 lykke til til deg også bekks krysser fingre og tær for oss og alle andre jeg har hverken hatt utflod eller murringer, vet ikke om det er bra eller dårlig tegn :/ bare avogtil litt vondt i magen ..
bekks Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 vera: var det i mange dager? Jeg har bare hatt noen blodstreker på papiret noen ganger når jeg har vært på do de to siste dagen. I går hadde jeg svak mensmurring noen minutter. det første blodet merket jeg mandag, 5 dager etter antatt eggløsning. Jeg lurer og tenker til jeg blir gal.... Kan jo være tusen andre grunner til en liten mellomblødning:-( Tørr liksom ikke teste heller da, siden det er ca 10 dager til ikm. da blir det jo ikke til å stole på, iallefall ikke dersom den er negativ. Også blir jeg jo så skuffa da vettu... Har to barn fra før, og da hedde jeg ikke festeblødning, iallefall ikke som jeg tenkte over. Jeg viste jo ikke om det heller da, men tror jeg hadde reagert dersom det hadde kommet litt blod... Men man trenger vel ikke alltis ha det heller. Tror du det er festeblødning jeg har???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå