Gå til innhold

Oslo folket 8-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har sett flere av dere..

skal vi møtes torsdag om 1 1/2 uke, noen som kan da?

krysser fingra for go' vær!!

Skrevet

Johooo, vi kommer :))

Håkon har endelig en funksjonell og frisk nese! Operasjonen funka, nå har han også blitt glad i å spise, JIPPIIII! Så nå gleder vi oss til å møte dere igjen :) Håper det kommer maaange!

Kjersti og Håkon Syver

Skrevet

Vi blir också med. Ska något halv tre men om vi möts lite tidigt på dagen passar det oss.

Elin & Ole Noah

Skrevet

så bra!! noen som har noen forslag?

jeg er veldig glad i botanisk hage selv. men kanskje noen har noen andre forslag?

Skrevet

Botanisk hage e helt fint for mæ iallefall:-)

Skrevet

når skal vi si imrg da?

Skrevet

jepp! passer flott for meg!

Skrevet

vi blir også med:D

kl 12 utenfor botanisk hage da:)

kjersti og Leon

Skrevet

Vi kommer _kanskje_... Vi hadde besøk fra Trondheim i kveld, og da de skulle kjøre nordover i kveld, havarerte bilen deres rett nord for Gardermoen.. SÅ jeg har vært og plukka de opp nå, blir overnattingsbesøk her i kveld! Vaskelig å planlegge noe når det blir sånn :)) Menmen, mulig vi får sendt de avgårde tidlig i morra, så kommer vi og!

Så.. Kanskje ses vi i morra, eller ikke...

kjersti :))

Skrevet

ja, eller skal vi bare si utenfor munch museet.. er så mange innganger til botanisk..

Skrevet

hva skjer? nå blir jeg uten internett, så om det blir noe av- kan dere sende emg melding? på 90 92 50 93. bruker vel 20 min ned dit. helene

Skrevet

vi var tre som møtte opp i dag,trillet,på cafe og hadde det koselig:)

vært litt mye frem og tilbake her.. så ble enige om å treffes

TORSDAGER KL 12 PÅ OLAFRYES PLASS:D

fler som blir med på den??

mvh kjersti og Leon

Skrevet

JA, genialt å ha en fast dag da! Er med på den, torsdager er fint for oss hvertfall! Superb, vi er med neste gang!! Ble masse tullball i dag, i og med at besøket vi hadde i går, ikke dro før i ettermiddag.. :)

Håper jeg ser mange av dere neste torsdag da :))

Kjersti

Skrevet

fett!

uttafor villa paradisio..

=) hei og hopp- nå har vi shoppa på ikea og skrur!

Skrevet

Hej hopp!

Vi fick inte till det i torsdags, fick besök från Sverige. Nästa torsdag är jag på vestlandet. Vi ska resa mycket i sommar så jag vet inte om jag får till och vara med så mycket, men jag ska försöka komma någon dag i alla fall. Vill gärna se er igen och era små troll.

Klem Elin & Noah

Skrevet

vi blir med på torsdag!har med ei venninne også!hun har en liten jente som er født 09 desember:)

yvonne og malena

Skrevet

Heisann! Vet ikke om det er noen som er inne på siden her i dag, men vi blir hjemme fra trilletur i dag vi. Oscar er ikke helt god i magen sin, så det er foreløpig greit å være inne.

Kos dere!

Sandra og Oscar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...