Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Del Skrevet 1. juni 2009 Falt over denne artikkelen, og det som ikke er prøvd ut før skal prøves nå Har begynt med krom tabletter og 30 days i dag. Så blir det banankur fra i morgen http://www.dinside.no/791360/gaar-helt-bananas-for-ny-diett Det er jo kanskje verdt å prøve det, vil ned ganske mange kilo nå. Har prøvd reductil, men fikk jeg alvorlig nyresvikt av og xenical funker ikke så lenge jeg ikke spiser skikkelig fettmat :/ Sliter egentlig med at jeg lever på sjokolade (( Er så vanvittig avhengig av det.. Blir sur og grinete om det ikke er i hus. I dag har jeg vært "flink" kun en halv plate av en 100g melesjokolade. Resten går i bosset om jeg er sterk nok. Jeg vil ikke ha det sånn som det er nå, er kjempe innstilt på å gå ned, men når dagen kommer så er det som om jeg glemmer at jeg skal slanke meg så dytter i meg den ene sjokoladen etter den andre. Det skal det bli slutt på nå. Skal kaste alt som er i skapet. Og det er ikke lite for øyeblikket etter en liten dansketur for en stund siden Hvorfor kan ikke jeg være sterkere? "Alle" andre klarer det jo... Håper det ikke blir så vanskelig å kutte ut sjokoladen, må være sterk å ikke kjøpe det på butikken.. Har hatt ørten samtaler med legen, men det går rett gjennom det han sier.. Jeg vil ikke være overvektig, men jeg vil ikke gi slipp på sjokoladen heller.. Jeg vet jeg må det for en periode.. Jeg skal klare det.. Må klare det... Gikk ned 14 kg etter fødselen for 18 mnd siden, har gått opp det og vel så det igjen ((((((( Skulle ønske jeg hadde litt viljestyrke... Syt og klag fra meg!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140189977-i-morgen-b%C3%A6rer-det-rett-p%C3%A5-butikke-for-%C3%A5-kj%C3%B8pe-bananer-p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå