Simen og Julie Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 hadde "falsk" EL den 16-17mai.. EL den 23-24mai... fikk mensen den 30mai... først bare spotting.. og nå ser det ut til å stoppe... har 42 dagers syklus og forrige mens fra 26-29 april... bruker egentlig ha 7 dager mens... skjønner ikke noe...
ida87_thea_andrine Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 ikke for å være tett, men jeg skjønte ikke så mye jeg heller..... det skal ikke være lett å prøve å få barn. Ville bare ønske deg Lykke til=)
Simen og Julie Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 hehe:D tusen takk:D hadde det bare vert like enkelt som forrige gang:D da hadde jeg jo bare blitt gravid igje:P
Adnil73 Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Hei mariell86 jeg aner ikke når jeg hadde el da jeg ikke testet denne pp(tror jeg hadde el ca.17, men jeg begynte spotte 31 og hadde svak blødning 1.06 og i dag ser det ut til å ha stoppet har bare utflod. Har fått et sinnsvakt munnsår. Ser ut som en svært uheldig silikoninnsprøytning i over leppa. Hadde også stikninger i livmor på søn.01.06. Blir helt klart gal av denne prøvinga. Skjønner det når ikke engang blødning er nok til at jeg gir opp håpet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå