grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 betyr det gravid alikevell? bivirkning av primolut? eggløsning... hæ hva skjer??? sjekk link bilde www.grysom.blogspot.com
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Det samme skjedde med meg da jeg gikk på provera, som jo virker på samme måte som primolut! Jeg syns det var kjemperart...hadde tatt 5 tbl av 10 da jeg fikk postiv el-test. Tok ikke flere piller da, men mensen kom jo likevel etter noen dager, så hvis det virkelig var en el var den jo ganske bortkastet....Kan det være en bivirkning av pillene tro? Skulle jo egentlig ikke tro det siden disse jo skal etterligne den siste delen av syklusen, og ikke på noen måte ha noe med eggløsning å gjøre... Jeg syns ihvertfall det var veldig rart, litt morsomt å høre at andre har opplevd det samme....
Babyønske �� Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Jeg ser du har pcos......Kan hende jeg tar feil, men trodde ikke man kunne bruke el-tester da jeg?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2009 nå tok jeg en el test bare for å se hva den sa... men uten hormon tableter funker d ikke å ta el tester.. men når man går på hormoner skal man fint kunne ta el tester selv om man har pcos.. det som er litt skummelt er at d står at viss man er gravid og bærer et jente foster kan maskulinisering forekomme.... huff så skummel gyn sa at det var helt trygt.. men at det var svært liten sjangse for at jeg var det siden han ikke så tegn til el....
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Legen min sa at om jeg ble gravid mens jeg tok provera så ville pillene fremkalle en abort når blødningen kom....men har d tatt graviditets test da?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2009 tok en grav test i går den var blendahvit.. åå sa han det.. ååå blir så irritert over at de sier så forskjellig.. legen min sa at det ikke er farlig at det eneste som skjer er at blødningen uteblir... hm...
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Ja frustrerende at de sier forskjellig...men har du tatt alle pillene i kuren da? Og hvis ikke, fortsetter d å ta de nå? Regner med du tar primolut for å få mens, men hvis d har hatt el så kommer jo mensen uansett om et par uker?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2009 jeg tok siste pilla 7 dagers kur i går... jeg får vanligvis ikke tr av meg selv.. pga manglende lh stigning... å siden han trodde det var lite sannsynelig at el hadde kommet denne månten han ikke så noen tegn til el.. så må jeg gå på primolut for å få tr sånn at jeg kan begynne på neste hormon kur.. så nå er det bare å vente på blødning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå