Gå til innhold

uke 34-falske rier????

Anbefalte innlegg

Skrevet

siste 2-3 døgn har jeg opplevd sammentrekninger i livmora som varer helt til 40-45 sek., da kjenner jeg magen knalhard og er ubehagelig å puste, ligge , sitte....må bare røre på meg helt til de er borte.

er førstegangs og usikker....babyen er aktiv og presser godt nedover mot underlivet....noen andre som har opplevd dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har også hatt det de siste ukene.Er 35+2. Men kjenner det særligt etter anstrengelser.. Da kan det holde på i flere timer og ganske tett før det gir seg og varer ca 30-45 sekunder.. Husker jeg har hatt endel av det i de tidligere svangerskapene også.Og jeg har fødet 14 dager over og 5 dager før termin.. Så det har ikke ført til tidlig fødsel hos meg..

Skrevet

Jeg er ogsaa i uke 34 og vaaknet i dag tidlig av kynnere. Det foltes som et belte over magen som stramma og stramma hvert 3. minutt ca, i 2 timer. Vi ble jo litt bekymra da, saa ringte foden og de sa at det var bare aa komme. Men med en gang jeg hadde lagt paa stoppa det helt! Var som et trylleslag liksom. Jeg ringte litt senere og spurte om jeg kunne komme saa de kunne sjekke at jeg ikke var moden, saerlig siden samboeren min skal reise fra meg i 14 dager, (drar i morgen). Men hun mente at det ikke ville kunne si noe, og selv om at var" lukket og laast" ville det ikke bety at jeg ikke kunne fode i morgen for det. Men som hun sa var det veldig normalt. Hun var kjempehyggelig og jeg er veldig lettet over at min forste telefon til foden gikk saa fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...