mortilgutt Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Så er det min siste dag her inne BiM!!!! I morgon vert eg lagd inn til planlangd keisersnitt, og er SÅÅÅÅ klar!!!!!!!!!! JIPPI - ventetida er over, og me skal endeleg få helsa på "Bitteliden"!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Du er jammen heldig. Misunner deg ikke noe særlig....... Masse lykke til;) Hva er grunnen til pl ks??
mortilgutt Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 Kan eg spør kvifor du ikkje misunner meg....noko å grua seg til med ks? Grunnen er alderen min, helsa mi, leiet på barnet, str på barnet m.m..... Altså av medisinske grunnar.
kikki_831 Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 hu over her mente nok med ironi att hu missunner deg ikke dvs att hu faktiskt gjør det;) ingenting å grue seg till ks ikke det att jeg har vært med om det men mange kjente å alldrig vært noen problemer der:=) lykke till i morra:=)
honningbien Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Gratulerer. så utrolig spennende!!! Jeg tolket forøvrig d slik at d forrige innlegget var en smule ironisk...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Det var ironisk ment ja. Hadde jeg fått valget akkurat nå om og få ut baby,hadde jeg sagt JA på flekken. Er så lei:(
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Lykke te:) Gled deg!!! Det skal jeg og ha om 30 dager:)
Fraulein Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Lykke til!!!!!! Om 10 dager er det min tur.....
mortilgutt Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2009 Tusen takk! Eg er nok ein smule nervøs, ja, sidan eg ikkje tolka det som ironi....Eg er veldig klar for ks! Takk for alle lukkeønskingar!!!! -og lukke til til alle dykk og!!! Eg kjem nok innom når eg kjem heim og fortel litt.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå