Tingeling27 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 er du her?? bare lurte på hvordan det går med deg?? du har jo vært syk og alt...går det bedre med deg nå??hvor er du i syklusen nå da?? klemmer
monca*84*j12 Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Heihei... Nå er jeg frisk og rask igjen.. ENDELIG.. hehe... Tja, hvor jeg er i syklus? godt spm.. Jeg gikk 6dager på provera for og sette igang mensen som av alle ting ikke kom... Men mensen setter ikke ordentlig inn=( Bare mini blødning/spotting.. Når mensen endelig setter inn skal jeg telle 13dager, så starte på provera igjen, det skal jeg gå på i 12dager. Sånn skal jeg holde på til jeg blir gravid/skal tilbake til gynekolog... Dette for og få i gang renselses prosessen min som vist nok er årsaken til at jeg har så lange blødninger... Er spent på hvordan det skal gå.. Gynekologen sa at det burde ta et par mnd, så ville menstrasjonen min bli under 10 dager.. Det er jo utopi for meg, har aldri hatt så kort blødning... *sukk* hvordan er det med deg da? Nærmer ikke du deg ikm nå? ca 9dager unna? hvordan er følsen? hatt no symptomer? klem
Spira31 Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Hei monca... lurer meg inn her jeg også for å skrive til deg...husker du når jeg testet positivt igjen 1-2 mai? Vel, jeg begynte å blø den 5 mai og var hos gynekolog som tok hcgprøve (den hadde et maxutslag på 8..altså ingenting omtrent og så etter 2 dager var den nede på 1).. han mente det var en biokjemisk graviditet.. eh? Men hvordan kan det slå ut positivt på cb digital da?? Jaja. Nå sitter jeg her og venter på tante rød.. imorgen er det jo 4 uker siden den 5 mai... kanskje jeg skal bestille meg dong quai med damiana se her: http://urtesenteret.no/index.php?productID=1372 hmm tar sin tid dette! klem
Tingeling27 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2009 åh det var godt og høre:) å? de har faktisk piller for å få mensen også?? det visste jeg faktisk ikke hehe....jeg skal krysse alt jeg har på hele kroppen for at det ikke skal gå så lang tid før det klaffer for deg nå og at alt skal gå bra:) men så utrolig deilig og ikke ha så mange dager med blødning iallefall da...hvertfall nå som det er sommer og sol:) og så er det så fint at du får hjelp:) joda....jeg sitter her rosa og fin hehe...har sittet ute hele helgen jeg, og i dag ble jeg jammen litt brent....jeg som vanligvis ikke blir fort brent.... ellers så merker jeg ikke så mye......jeg fikk jo positiv el test onsdag, og vi hadde oss 2 ganger onsdag og 2 ganger torsdag....hadde el slim tirsdag og onsdag og så å si tørr på torsdag...så tror nok el var ferdig fredag..håååper jeg....for da var jeg så kvalm at jeg orket faktisk ikke ha sex....tror jeg var helt slått ut av varmen jeg...og så har ikke sex lysten min vært til stede etter det heller så hååååper virkelig at vi klarte og treffe onsdag og torsdag hehe...mannen har også vært borte...så hadde ikke blitt noe humpings uansett...har en litt dårlig følelse på at vi klarte og få frøet til å spire denne mnd gitt...men håååper jo selfølgelig enda....så har jeg bursdag til helgen og det hadde jo vært så fiiin bursdaggave:) er vel 4 eller 5 dpo i dag.... klem klem:)
Tingeling27 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2009 foresten ..så har jeg vært litt sånn boblete i magen i natt og i dag hehe...mao...fisfull hehe;) men det kan være jordbæra også
monca*84*j12 Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Heihei.. Kjempe trist at du ikke var gravid.. Men heldigvis slapp du en SA da... Det som er greia med kjemisk graviditet er at de fleste ikke en gang merker det, men fordi vi er testomane så klarer vi og få med oss disse økningene i hormonene.. For egget har streifet livmorveggen og dermed løst ut noe hormoner.. Dette er desverre noe som skjer relativt ofte.. Men de ferreste får det med seg... Jeg ville kanskje vært litt forsiktig med og prøve alle disse naturmedisinene.. Men hva med babyklister? Kanskje det er noe for deg? Ville googlet det litt om jeg var deg og sett litt på det! ja, det tar ALT for lang tid=( Men det bliiiir vår tur også! klemklem
Spira31 Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Mmm..selv om det føltes som en SA da... har lest om babyklister før... får vel kanskje prøve det.. jaja er sliten og orker ikke skrive så mye, men ville bare gi lyd fra meg! Kanskje jeg skal ta meg et avslappende bad! Har allerede tatt en paralgin forte ikveld pga verk i ørebrusken og hodet... burde vel heller ikke prøve på å bli gravid lenger siden jeg har sagt opp jobben (jobber ut juli og ser etter noe nytt nå) men blir jeg gravid så ordner det seg tenker jeg.. går jo ikke an å bestille graviditeten har jeg skjønt... han gynekolog spesialisten var grei, han sa at om jeg ikke var gravid innen et halvt år skulle jeg bare komme igjen og når jeg blir gravid så skal jeg få tidlig ul og god oppfølging..så det er jo en trøst... klemmer igjen
monca*84*j12 Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Det burde du jo vite.. En kan jo få piller for ALT...Jeg får nok mindre hyggelige mnd med uregelmessigheter nå, men om det fører til at jeg blir regelmessig er det greit! ååå.. Kan ikke sitte no særlig ute jeg.. får så lett soleksem , så jeg tåler ikke det så godt.. Utrooooolig dritt.. Jeg har alltid blitt lett solbrent.. Men de sisteårene med sterk uv strålinger har gjort at starten på sommerern før jeg blir herdet er ganske dritt!!!!! Blir kjempe spennende da og se hva som skjer denne pp for deg.. Håper du får verdens beste bursdagsgave!!!!! hadde vært kjempe morro.. Høres jo ut som dere har truffet bra da! *krysser* fingrene for deg! klem
Tingeling27 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2009 heheh jaja..jeg burde kanskje vite det....merkelig egentlig ...at det liksom finnes piller for alt av problemer....nei...nå skal jeg ikke sette igang og være filosofisk hehe....men om pillene gjør at du får regelmessig mens, så er jo det bra, selvom det ikke føles så bra akkurat nå.. jeg fikk også lett soleksem før...var veldig plaget...men ser ut som den har forsvunnet etter jeg fikk datteren min...men så har jeg sittet ute selvom jeg har fått det også...jaja...vet det ikke er bra...:S du får prøve sånne betakaroten kapsler...de skal herde huden litt:) men ikke når du prøver å bli gravid da...det vet jeg ikke om er så bra??? jah...jeg håper det skjer noe...du har ikke no følelse du ? hihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå