Gå til innhold

HURRA!:):):):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

positiv test i dag! håper dette ikke går galt nå.. er det et svangerskap utenfor livmoren som det var sist,vet jeg ikke hva jeg gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å sende ut litt babystøv.. dette må jeg jo gjøre nå som jeg endelig kan skryte av at jeg er gravid hihi :)

***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** :)

....og her er litt ekstra til de som har vært prøvere ekstra lenge :*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** :)

Skrevet

Er innom og kikker her litt av og til, og må si at det er ekstra moro når noen med høye tall i nicket sitt endelig kan juble!! Gratulerer så mye med graviditeten, og krysser fingrene for at den ligger akkurat der den skal. Hilsen fra en annen sliter...

Skrevet

gratulerer så mye :) Du gir håp til allmenheten :)

Hvor lenge er det siden du hadde exu? Har hatt selv skjønner du :)

Masse lykke til videre i svangerskapet :) JUBLER!

Skrevet

Å, så gøy!! Gratulerer så mye, og masse lykke til, og kos deg masse med spiren. Krysser fingrene for at det ligger på rett plass;)

Skrevet

Fantastisk!!!!!!!!!GRATULERER!!!!!!!!!Ønsker deg alt hell og lykke inn i svangerskapet!! Måtte alt gå superbra denne ganger, sååå glad på dine vegne!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Dette var virkelig på tide!!!!!!

Krysser fingre for at spiren sitter der den skal og at alt går bra!

Kos deg i svangerskapet..;o)

Skrevet

ÅÅÅÅ gratulerer såååå mye.. Jeg er kjempe glad på dine vegne... Er så godt og høre at noen av oss slitere får klaff..

Måtte spiren kloooore seg fast i 9mnd!!!

*suuuger til meg støv*

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Lykke til:)

Skrevet

Gratulerer så mye :D kjempe gøy at den endelig satt. Lykke til fremover :)

Skrevet

gratulerer sååå masse:D

helt fantastisk:D

kos deg med magen:D

xxxxx fingrene og tærne for at alt er som det skal:D

Skrevet

Gratulere så masse=) kose deg med den voksende magen!!!!

Jeg er sikker på at det går bra nå=)

Skrevet

Åååååååhhh..Gratulerer så kjempemye!!! Det er jo helt utrolig kjempebra! :-) :-) :-)

(snapper til meg litt babystøv..)

:-)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE.... :oD

Skrevet

GRATULERER så mye!!!!! :)

Snapper med meg litt baby-støv og sender kryssede fingre tilbake ang EXU.. :)

Masse lykke til videre i s.skapet, håper på å kunne joine deg i 1.tri om knapt en uke.. :)

Skrevet

hei! tusen takk til alle gratulasjoner :) jeg er så lykkelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. jeg bare håper så inderlig at alt er som det skal være :)

til adine: jeg hadde exu i feb.

Skrevet

Gratulerer så mye =o) Håper du får et fint svangerskap :)

Skrevet

Ja, nå var det virkelig din tur :) Gratulere så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...