Gå til innhold

Noe på gang her snart, kanskje? Hm...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

I over en uke har det kommet masse slim, men i dag tidlig kom det en hel haug med slim med blod i. Ikke blodtråder, men brun/rødfarget slim... Ca 2 ss kanskje. Senere har det kommet mer slim, men da med tråder av blod i... Har litt murringer og noen kynnere, men ikke noe regelmessig eller vondt. Men har blitt dårlig i magen da... Håper det skal skje noe snart=) Har 3 dager til termin, førstemann kom en uke før termin så nå begynner jeg å bli lei...

Lurer på om det er tegningsblødning eller slimpropp... Slimet var ganske "løst" da, så tror egentlig ikke det er proppen?

Noen som vil synse litt? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioioioi, så spennende. Kan jo høres ut som en slimpropp kanskje? Håper det for din del;) Oppdater oss om det skjer noe mer da? :)

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

Ja, men stusset på at slimet var så tyntflytende... Det var mer slimete utflod med endel blod i... Tror slimproppen har drevet og gått i en uke nå, for har hatt dager med myyye gulgrønt, tykt snørraktig slim. (æsj!) Dette var mye tynnere, og med ganske mye blod i. Lysebrun/rød utflodaktig slimgreie... Hehe... Jaja, leser ihvertfall at hvis det er tegningsblødning pleier det å gå ganske kjapt (type ihvertfall innen et par dager) før man føder, så håper det er det da=) Har hatt noen småblødninger i svangerskapet før, men da i forbindelse med sex... Hadde noen kynnere og murringer i natt, rett før denne blødningen kom da...

Nå skal vi straks til mine foreldre og grille, så jeg skal fyre på med krydder, hehe, kanskje det hjelper=) Så får vi se om det skjer noe ila kvelden. Har egentlig en sterk følelse på at det ikke er så langt unna. I tillegg har jeg vært et hormontroll uten like i dag, og har hørt det er et vanlig tegn, hehe... Her må man ta alt for tegn for å holde motet oppe - en dag og et tegn om gangen=P

Skrevet

Ja, jeg vet ikke så mye om tegningsblødninger jeg da. men kan jo sikkert være det også:)

Ja, hiv innpå litt kraftig kost + krydder og se hva som skjer! Det kan bli gøy!

Gleder meg til å bli ferdig selv snart merker jeg, men må vel vente en stund til jeg da (33+0 i dag).

Lykke til! Håper på fødsel for din del. Og noen snille jordmødre på KK;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...