Gå til innhold

Høygravid :D

Anbefalte innlegg

Da kom dagen jeg har 40 dager igjen, og da er jeg vel høygravid. Jippi! Ikke lenge igjen nå. Gleder meg sinnsykt mye til dagen med rier setter inn, og vi får lille gutten vår til verden. :D

Det er vel flere her som allerede har blitt høygravide, og er det rett rundt hjørnet. Ikke lenge til Juli jenter :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140188534-h%C3%B8ygravid-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har 50 dager igjen til termin, idag :) Syns tida har gått veldig fort, og bare tanke på at fødselen nærmer seg, gjør at jeg tenker mere og mere over at "den store dagen" nå snart er her. Jeg venter mitt første barn, en gutt, og er selvfølgelig kjempespent, samtidig litt redd for fødselen, men, jeg får bare tenke på "premien" som er vår lille gutt :)

Annonse

har 42 dager igjenn til ultralyd termin så ikke lenge til jeg er høygravid heller :)

Både gleder og gruer meg litt jeg nå , tiden går sakten men kjempefort på en gang :)

Skal ha nr 4 så vet jo litt hva jeg går til men alltid spennende med en ny liten baby :)

Har 32 dager igjen.

Hvordan gjør dere det med soling damer? Jeg solte meg litt i helgen, men la et håndkle over magen. Mest fordi han sparka sånn. Gikk helt fint å sole seg, brukte høy faktor og ble ikke noe brent ....men på kvelden fikk jeg jo fullstendig hetetokter!! Klarte ikke gjøre noe, for jeg rant helt bort bare jeg rørte på meg!

Det er egentlig helt utrolig hvor fort det har gått. Jeg har 33 dager igjen! Begynner nesten å bli stresset for alt som skal ordnes. Forrige gang jeg var gravid var jo alt klart leeeeenge i forveien. Nå har jeg ikke ordnet noenting egentlig:) Må vel ned i kjelleren og hente babyklær og slikt snart:)

Det går helt fint å sole seg - men, passe på at du og magen/bebisen ikke blir for varm. Drikke mye vann. Jeg har også lagt håndkle/t-skjorte over magen.. Ellers er det jo lett for å bli litt hoven i bena i varmen... Sikkert lurt å ligge seg litt under en parasoll i solen! :)

Jeg var 1 uke i Hellas nylig (kom hjem for 2 uker siden). Jeg synes det var mest "stress" å finne en god stilling å sole seg på - sliten av å ligge på ryggen, stress å ligge på siden... Men, deilig med litt brunfarge ;-)

Annonse

Har også 29 dager igjen...og nå er det tungt synes jeg. En handletur i butikken er mer enn nok for min del nå. Har handlet inn det meste av utstyr nå, så det gjenstår å ordne litt småtteri. Håper jenta kommer snart...hadde ikke gjort noe om hun kom litt før tiden siden mor er veldig sliten og lei allerede.

Jeg har 21 dager igjen.

Begynte i permisjon i dag, siden det er 3 uker igjen til termin.

Men jeg er absolutt ikke lei av å gå gravid! Syntes det er en herlig følelse når hun beveger på seg og hikker der inne. Koser meg med følelsen og den siste ventetida.

Babyen festet seg (med hodet riktig vei) for 3 uker siden, så jordmor mente hun kanskje kunne være litt tidlig ute. Men rommet er klargjort med seng og gardiner og ellers alt av tilbehør, så det meste er vel egentlig klart til den lille prinsessa skal komme. Sykehusbagen er pakket, men jeg vil ikke helt gi slipp på denne fantastiske følelsen av å være gravid riktig ennå. Har hatt et flott svangerskap med lite plager, har følt meg i fin form stort sett hele tida, så jeg anser meg selv som veldig heldig.

Nå gleder oss veldig til å hilse på henne! :D

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...