Gå til innhold

min første røykfrie dag....shit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå 11 uker på vei.. fant ut at jeg var gravid for ca 4 uker siden... røkte da 20 sig om dagen. Har halvert forbruket siden da... har ikke klart å kutte mer enn d. så nå går jeg heller for fullstendig røykestopp.. var jo målet uansett da :) vært våken noen timer nå.... rart å ikke ta seg en røyk etter frokost... men får tenke som så at nå har babyen min fått i seg 2-3 sigaretter mindre enn den kunne fått allerede :) Alle monner drar heter d :) Flere som slutter idag, eller som nettopp har sluttet? vet abstinensene kommer... men har da klart å slutte før. må jo være optimist :) Og så har jeg lært at jeg nå skal si " JEG ER NÅ EN IKKERØYKER" :) Lykke til alle sammen :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med deg? :)

Jeg slutter i dag,har tatt mi siste røyk..og nå er jeg en glad ikke røyker!

Skrevet

Dette klarer du!! :)

Du har allerede vært kjempe flink å kuttet ned masse, så nå er det liksom den siste. Jeg kuttet tvert, syns det er lettere. Men så røykte jeg berre 5-6 røyk til dagen før jeg ble gravid. Jeg syns det har gått overraskende bra :)

Masse masse lykke til! :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg tok min sisste røyk igår. Et trekk...

Er 15 uker på vei nå, har aldri kommet til steget, men igår klarte jeg det.

Røyket litt med jenta mi også, gikk bra det, men tenk hvis ungen blir født med noe...ville jeg da ha klart å tilgit megselv?

Idag er en ny dag, skal klare denne dagen også.

Skrevet

Jeg fikk greie på mandagen at jeg var gravid. Da var det bråslutt med sigaretter og så langt går jeg inn på min 6 dag uten røyk. Det er ikke enkelt hele tiden, men sier til meg selv at jeg trenger jo ikke å slutte for alltid. Det er lov å ta en røyk igjen når man ikke lenger er gravid, det er iallefall motiverende for meg:)

Ellers ønsker jeg alle andre lykke til med røykekuttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...