HTC Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Hva er ok til en på 5 og en på 2.5 år? Hva med Magic Mix, Jutta & Gjengen evt Frutto Mix? Er ute etter små is, men har aldri prøvd Hjem-is (isbil) før Annen is dere kan anbefale fra isbilen? enten fordi det er veldig godt eller fordi det evt lønner seg å handle fra isbilen?
Carta Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Jeg syns hjem-is generelt har mye god is! Liter-isen er god. Center-isen er bare heeelt utrooolig farlig god!!! Den har flytende center-karamell inni! Jutta og Gjengen er god som gull, både for store og små! Ellers er hjem-is BAR god. Litt spesiell karamell, litt skarp smak på en måte, men man blir hekta! Mitt tips: Jutta og gjengen til unga og center til de voksne!
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Jeg syns generelt sett at hjem-is holder meget god kvalitet.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Det er den blå bilen? Vi synes ikke det er så mye som er godt der... Jenta mi fikk en pinne med vaniljeis og sa "Mamma, jeg har fått smør-is, jeg..." Er flere av de i den ene barnepakken hun ikke har villet ha. Synes det er bedre å kjøpe kjente istyper i butikken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå