Gå til innhold

Hvordan "prøver" dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt desp. Og jeg er nok ikke den eneste her inne. Men vi kan hjelpe hverandre. Jeg lurer på hva dere gjør for å få det til å "sitte" ? :)

Leser at mange for eks. har pute under rumpen etter sex. Og at man helst skal ligge stille en stund etter. Er så mye man kan gjør. Men er mye av dette myte? Jeg trenger hjelp. Har ikke brukt noe særlig metoder og kjenner at jeg er villig til å prøve ut det meste akkurat nå.. Noen gode råd fra prøvere? :)

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg brukte lactal i to dager da jeg var ferdig med mensen slik at ph verdien i skjeden skulle bli optimal ( ble gravid med datteren min sist jeg gjorde dette), tok en ss med hostesaft 3 ganger daglig fra mensslutt til el dagen, og lå med pute under rompa:)

ble gravid også denne gangen ,men fikk vite i uke 11+2 at barnet hadde den mest alvorlige navlebrokken som ikke går og operere. måtte derfor ta utskrapning.

nå er jeg inni min 2 pp igjen etter det (1 pp siden jeg fikk mensen igjen)...første pp kom el veldig brått på , så da gjorde jeg ikke noe særlig...denne pp tok jeg igjen og rensket opp i 2 dager med lactal fra mensslutt...tok litt hostesaft...men jeg ga opp.... jeg klarte rett og slett ikke og tvinge det ned 3 ganger daglig i 14 dager...så ligger jeg med pute under rompa...så ikke så mye mer enn det ...

noen som har andre tips??

Skrevet

Vet ikke om mine tips er så mye å høre på da, siden jeg nå har prøvd i 9/ 10 pp. Men jeg ble gravid på samme måte etter 4 pp sist, men som desverre ente i SA.

Jeg gjør rett og slett ikke noe annet enn å ligge med pute under rompa ( Eller faktisk beina opp etter veggen, hahaha, det ser såååå dumt ut), og ligge med det i 20 min.

Jeg har prøvd på hostesaft, Damiana og Wild Jam, om det hjalp ikke noe.

Men det med lactal har jeg ikke hørt om før? Jeg tror nemlig kanskje at jeg er litt for "tørr" i skjeden, og kanskje det med PH verdi har mye å si? Eneste jeg har lest, er jo at man ikke skal vaske seg noe særlig der nede, for å holde et god miljø rundt EL. Men når du sier vaske, mener du da inni lissom...? ( Sikker årets lureste spørsmål, men må jo bare spørre....)

Skrevet

jeg har ikke lest noe sted at det er ett hjelpemiddel da,men jeg vet jo at ph verdien i skjeden må være bra slik at ikke miljøet der inne dreper svømmerne...og det har jo funket på meg begge gangene jeg brukte det:)

så jeg har troen:)

lactal får du kjøpt på apoteket...er tuber som du spruter ut innholdet i oppi skjeden...det er noe man kan gjøre for å opprettholde ph verdien der slik at man forebygger sopp osv...som kan være lurt å gjøre i ny og ne uansett lissom:)

vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det anderledes jeg hehe...

håper du forsto hehe

Skrevet

tusen takk for gode tips jenter :) dette skal jeg ta med meg videre i prøvingen. er 7 pp nå så det må vel skje snart! Men det du sier med lactal har heller ikke jeg hørt om men siden det funka på deg så må jo det vær verdt et forsøk. Men jeg lurer på en litt dum ting. hehe. Når mannen deres kommer, er han lenge inni da? Må bare spør. Om det har noe å si liksom. hih

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...