Gå til innhold

IKM uke 23: Hvordan går det med dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM 3. juni. Håper jeg får tester i posten i morgen. Tror nok jeg er gravid. Tydelig større pupper og areola bla.a. Og humørsvingningene er også typiske. Kan gå fra å være boblende sint på noen, til å få varme følelser for mannen for at han har ryddet eller noe, til å gråte når jeg hører en sang om mamma... (fikk til og med klump i halsen da jeg så på Newton, pga filmmusikk i bakgrunnen...) Har jo også hatt en del stikkinger, vonde pupper og har mensmurringer hver dag. Annerledes utflod også.

Men vil liksom ha det svart på hvitt (eller rosa på hvitt) før jeg slipper jubelen løs :-)

Hvordan er det med dere? Håper dere har det bra, enten det klaffer denne mnd eller ikke. Men håper så mange som mulig er gravide!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg ikke spess gravid.... Så tviler på at det er skjedd noe her gitt.... :/

Har litt ømme pupper men det pleier jeg få før mensen,humøret er rart men det har hvert slik siden jeg proppet meg full av alle disse hormonene. Tisser ofte.... Men ikke noe spessielt annet... Har tastet jeg på billig strimler men nei,dem viser meg et hvitt colgate svar :(

(Men jeg holdet min tilit til CB jeg)

Lykke til jenter.... Klem

Skrevet

Har IKM fredag 5 jeg.

Tør ikke kjenne på noen magefølelse. Har ømme pupper og syns de er litt større. Trøtt og kvalm. Men siden jeg har blitt lurt før av denne rare kroppen tar jeg ingenting for gitt. Men har jeg eingen tegn til TR på fedag blir d testing :-)

Det høresjo veldig lovende ut for deg da :-) Vi må få høre!

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Har ikm på fredag tror jeg også, eller lørdag litt usikker. Men jeg har som skrevet i en annen tråd fått tegn på TR i brunlig utflod allerede. Så regner med at mitt håp er ute denne pp. Kjenner litt mens murringer også. Ømme pupper begynner jeg også å få, men det har jeg vær gang jeg venter TR.

Det er kjipt, men sånn er det for min del....må bare tenke at det kommer en ny pp. Jeg har ganske lang syklus ca 35 dager, så det tar jo så lang tid også til vi kan prøve igjen....men men....

Lykke til alle sammen. Måtte det klaffe for dere denne pp :D krysser alt jeg kan for dere.

Skrevet

Jeg har ikm i dag og ingen TR, dette er nervepirrende, har begynt å spotte (rosa/brun utflod). Tanta kommer vel i kveld eller i morgen tenker jeg. Har kansje litt ømme pupper men det er ikke mye, vont i magen og trøtt. Har også vært småkvalm, men det pleier jeg å være før tanta kommer.

Hvis Tanta ikke kommer i morgen, drar jeg på apoteket og kjøper en CB.

Lykke til alle, håper dere har en spire :)

Skrevet

Hei!

Det er noen litt nervepirrende dager nå fremover. Jeg har ikm på torsdag eller fredag, men mistet den gode følelsen for noen dager siden, så jeg forventer ikke så mye lenger. Er jo kun vår første prøveperiode, så det er vel ingenting å bekymre seg over om det ikke skulle bli full klaff nå.

Men fortsatt et lite håp!

Lykke til med testingen alle sammen!

Skrevet

Jeg har IKM 4. juni. Har ingen tegn i det hele tatt, faktisk mindre tegn enn jeg pleier å ha før TR. . . . . .

Om ikke det er klaff denne gangen heller, vurderer jeg en tur til legen gitt. har prøvd 10 ganger nå etter SA, med 4 pp før det....

Håper dere andre er gravide!:)

Skrevet

Har IKM 4 juni. Her er det mange symptomer på gang. Humørsvingninger, sovner på sofa halv ni om kvelden, murringer, tydeligere blodårer på siden av magen nede, mørkere område rundt brystvortene og små stikkinger, menssmerter nede i korsryggen. Alt dette hadde jeg med forrige graviditet, så tenker det klaffer denne gangen. Men tror det ikke helt før jeg har testet på torsdag. Lykke til jenter :)

Skrevet

IKM lørdag, men kjenner ingen andre tegn en vanlige PMS symptomer. Så det blir nok en prøverunde til på oss.

Skrevet

skulle ha ikm den 6juni... men den kom 30mai....

bare litt spotting...

Skrevet

Jeg venter tr søndag 7 juni,men skal ta en test fredagen, for jeg skal på jentetur til helgen,greit å vite om jeg kan "slå ut håret"..

symptomer jeg har er halsbrann, humørsvingninger, ømme bryst og har lett for å felle tårer... men tr kommer sikkert,blir litt innbilte symptomer når man gåt og venter....

Lykke til alle,håper det klaffer for de flest.

Dette er 5 pp til oss,3 barnet kansi...

Skrevet

Har IKM idag. Pleier ALLTID å få TR på morgenen, men idag har ikke det skjedd. Tok en negativ test på fredag.

En uke etter EL var jeg veldig oppblåst i magen, og av og til noen stikkinger, men i de siste dagene har jeg ikke kjent noen ting. Har vel ikke blitt gravid... Er vår første PP, så får vel fortsette å prøve....

Skrevet

Jeg skal teste til fredag, og er utrolig spent. Har svært uregelmessig menstrasjon, så håper at vi har truffet med eggløsnigen denne mnd. Som alle andre :), går jeg rundt å kjenner etter tegn på graviditet. De siste 4-5 dagene har jeg hatt strikkninger nederst i magen og litt mensen murringer i går. Begynte å få ømme pupper for 3 dager siden, men det pleier jeg å ha før mensen også.

Skrevet

Jeg har absolutt INGEN symptomer denne gang.

Lurer på hva dette kan være.. De andre to gangene har jeg hatt masse symptomer, og ingen graviditet. Sist gang hadde jeg sååå vondt i nedre del av magen i over en uke, ryggsmerter og alt det der.. Synes dette er så rart. Denne gang kan det ha gått 50/50.

Har IKM i helgen. Blir spennende dette her!

Skrevet

Har IKM på fredag.

Sist var jeg kjemisk gravid så jeg har ingen forhåpninger nå. Skal teste på lørsdag om jeg ikke får TR, men tør ikke glede meg før det har gått en uke, minst. Rakk å være lykkelig i 1 døgn sist.

Vi får krysse fingrene alle sammen:)

Skrevet

Jeg fikk testene i dag, og testet for et par timer siden. (det var ikke morgenurin og hadde nesten akkurat vært på do før jeg testet..) men mannen ville så gjerne se før han dro på jobb. Den ble negativ... Men IKM er jo ikke før i morgen, eller på torsdag eller fredag. (Husker ikke helt når første dag i siste mens var, og vet ikke helt når EL var.) Har jo så mange symptomer, puppene fortsetter å vokse, og de siste dagene har jeg vært så utrolig sliten og trøtt også. Har jo et sterkt håp, men det er så skuffende å se en blendahvit test! (trodde iallefall det skulle bli en svaaak strek, pga tidligere erfaringer). Men får visst vente i spenning litt til....

Skrevet

IKM på fredag! Men føler meg absolutt gravid! Kan jeg teste nå? Er det for tidlig?

Uansett, har omtrent alle de tegnene nå som jeg hadde før, super ømmepupper, det klør på vortene, murringer, humørsvinginger å kvalm! Matlyst, OHYES! hihi

Gleder meg til å teste!

Skrevet

Jeg har akkurat det samme. IKM på fredag og ømme pupper, humør svigninger og det hele, ja.

Har vært utålmodig å testet lørdag og mandag med morgen urin, negative så klart, så nå har jeg bestemt meg for å vente til fredag!

Hvis jeg klarer....

Skrevet

Ja, det blir spennende å se utover uka. Jeg har hatt influensa-vondt i kroppen i dag. Særlig korsryggen og beina. Er forkjøla også. Virker som jeg har "skyllebøtter" med hormoner (håper hCG), ca annenhver dag. I dag var det helt overveldende. Mega-vondt i puppene og korsryggen og magen, og begynte bare plutselig å grine av ingenting 2 ganger. (Var hjemme med 2 barn i dag, så var ganske sliten også). Noen andre som har hatt smerter i korsryggen? Klarer nesten ikke å sitte... men kan jo hende jeg har influensa også. Skal teste i morgen (med morgenurin denne gangen!), og håååper da på en svak strek!

Skrevet

Jeg skal teste ikveld, jeg må det, klarer ikke å holde meg, vises ikke noe denne gangen, så tar vi en test på fredag! :D

Skrevet

Krysser fingrene for dere damer, gleder meg til å lese test-resultatene deres... Tvi, tvi.. :)

Skrevet

Da kom TR og jeg bare gråter......

Skrevet

Huff Mrs Nilsen.. jeg er så lei meg på dine vegne! Jeg går bare og venter på at TR skal komme her også.. kjenner det på hele meg at det er rett rundt hjørnet.. Kjiip følelse.. og vi har lov til å være triste.. Samtidig må vi bare samle det vi har av pågangsmot og prøve igjen neste EL..

Skrevet

Har også sterke smerter nede i korsryggen. Hatt det i snart to døgn. Sliter med å sitte stille lenge. det beste er å være i bevegelse. Så må jeg ofte tisse!

Skrevet

Da er det ikke bare meg :-) Pleier aldri å ha sånn vondt i korsryggen før mensen. Når skal du teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...