pusejenta2 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har tenkt å prøve solkrem for første gang i år og den heter cosmica nr 8,er den bra?Går den til gravide?
kokelimonke Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 haha, det var jo helt likt. Som jeg skrev i mitt innlegg har jeg prøvd cosmica, men med faktor 30 til 2-åringen, og den er fryktelig klissete. Men ellers bør vel cosmica merket være bra
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har bestilt på nett, Sommersolkrem fra Anne Karins hudpleie. Den er testet av Grønn hverdag og er en av de få solkremene helt uten hormonforstyrrende stoffer og parfyme. Den skal også være bra for oss med soleksem. Men har jo foreløpig bare fått testet den i sola her hjemme på verandaen da Ellers er også merket Babyline en "sunn" solkrem. Cosmica er jeg enig i at er vanskelig å smøre ut..
pusejenta2 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2009 Men har cosmica hormonforstyrrende stoffer i seg da?
Mamma til snart 4 Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Bruker cosmica sin 20 nå, men idag har jeg fått soleksem på magen eller noe, er fullt i røde prikke og blitt brent, må nok noe høyere i faktor tror jeg. men føler ikke den er klissette..
Bare blåbær Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Jeg bruker Biotherm faktor 20. Begynnte med den da jeg var plaget med soleksem for et par år siden, og den fungerer veldig bra for meg. Hormonforstyrring??? Aner ikke og bryr meg ikke heller.... Bruker den solkremen som jeg føler for..
wegie Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Jeg bruker LaRoche-Posay, kjøpt på apoteket. Selv om jeg blir kjempebrun fort og aldr brent så bruker jeg faktor 40 nå når jeg er gravid. Dette fordi man får så lettere pigmentflekker når man er gravid. Faktor 8 kan vel knapt kalles solkrem...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Jeg bruker Cliniderm sine, liker de for synes ikke de er så klissete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå