Øysteinbaby2 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Selv er jeg 2 dager på overtid. Gikk 17 dager over forrige gang, så dette var forventet. Blir satt i gang 8 Juni om ikke noe har skjedd til da. Nå skal jeg nyyyyte solen og søvn før babyen kommer. Kan komme når som helst nå jenter! Lykke til med fødsel og baby!
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Jeg er også 2 dager på overtid. Gikk ikke over sist, kom 3 dager før. Hvorfor blir du satt i gang før 14 dager?
Vannmann35 Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Hadde termin 29, så er nå tre dager over denne. Slik jeg har forstått det på jordmor så regnes man ikke på overtid før 12 dager over termin?
charlotte27 Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Henger meg på her jeg..... er 2 dager på overtid jeg å, er 3 gangs fødene, gikk 2 dager over sist å...... så nå vill jeg at det skjer noe altså...
Basmira Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Ja, jeg har skjønt det slik at jordmødre ikke regner at en gravid kvinne er på overtid før hun er 42 fullgåtte uker, altså 12 dager over termin.
Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 10 dager over i dag, så fortsatt to dager igjen til jeg er overtidig, som jordmoren min sier. Ble satt igang 19 dager over termin sist, og fødte 20 dager over. Denne gangen blir jeg nok satt igang før (har byttet sykehus). Håpet er så klart at fødselen skal starte og gå av seg selv...
meg & lillegullgutten Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Er 1 dag over i dag. Terminen var i går. St Olav i Trondheim har Overtid på 1uke istedet for 2 tror jeg.
majsen81 Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Jeg er 11 dager på overtid.. Har overtidskontroll på Rikshospitalet i morgen tidlig. Noen med erfaringer fra dette sykehuset ang det å gå over? Jeg håper de har kapasitet til å sette meg i gang i morgen, men det er vel for mye å håpe på..... Var på akupunktur i dag for siste gang.. Har gått hver uke siden uke 35, og de siste 2 ukene har jeg gått to ganger i uken. Jeg var en av to pasienter akupunktøren hadde hatt som har gått så langt over termin med regelmessig akupunktur..! Tenker det er litt bortkastede penger når jeg hører det.... F... Jeg er drittlei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå