Gå til innhold

Håpet mitt forsvinner mer og mer og mer..... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart ved syklusens ende,tatt gravid test kun billig strimmler,men alt er negativt.... Og jeg er så lei og lei meg :(

-vurder å se om jeg kan få kjøpt en slik CB på sykehus apoteket.... Men huffmjeg blir så deprimert.,,,,,, er nok ikke vår tur denne mnd heller men det begynner vi å bli vant til..... :(

Huff.... jaja! Shit happens ingen tvil.....

klemmer og babystøv sendes dere alle fra meg ,,,,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Føler vi er litt i samme situasjon, med IKM omtrent samtidig etc.. Jeg har også akkurat tatt en test (IKM imorgen) og den var negativ. og jeg er deppa!! Hadde håpet så inderlig, og jeg har virkelig hatt mange symptomer og følt meg gravid.. men der ser man hvor psykisk mye av dette er.. Og jeg har vært så forsiktig med alkohol og kaffe etc for

di jeg følte meg sikker.. i kveld skal jeg ta meg et stort glass vin som trøst, og finne pågangsmot til å starte igjen etter TR..

Skrevet

Hei :)

Klemmer på dere og sender dere gode tanker. Dette er ikke lett. Jg tok meg en røyk jeg da.....Da testen ble negativ. Har ikke røyket på leeenge. Tok en røyk av mannen min og satte igang...

Jeg er sint!

Uff...

Skrevet

klem tilbake.. jeg skal møte noen av venninnene mine i kveld.. må innrømme at jeg har ungått mange av dem en stund fordi det drikkes mye alkohol og jeg vet at hvis jeg plutselig skulle drikke pepsi i stedet for øl hadde alle skjønt det (dette kommer til å bli en kjempe utfordring fremover merker jeg).. Så i kveld skal jeg ta meg et stor glass vin og (takk for tipset Mrs Nilsen) en røyk.. sjelden eg røyker, men i dag er alt tillatt.. :0)

Bedre lykke neste gang alle sammen

Skrevet

Jeg testet negativ med CB digital 2-3 dager før ikm, og var så lei meg, sippa hver kveld, hehe, men jeg var jo gravid. testet svakt positivt dagen før ikm, og på ikm dagen. Selvom det endte gæli, så var jeg jo gravid, enda så sikker jeg var på at jeg ikke var det. Masse lykke til, ingen vits å ta sorgene på forskudd så lenge tanta ikke har dukket opp:)

Skrevet

Jeg skal få kjøpt meg en CB test jeg for dem her billig testene dem stoler jeg ikke helt på.... :/

*Så jeg håper litt ennå da:P *

Skrevet

Vet hvordan dere har det. Men det er jo ennå håp for deg da AngelMama :)

Jeg har også holdt meg unna alkohol, og festrøyk leeenge. Bare fordi jeg var så sikker på at vi skulle klare det denne gangen. Men allerede en uke etter EL så kommer første tegn på TR. Brunlig utflod, og da vet jeg det ikke er noen vei tilbake.....snufs....hadde jeg bare hatt rødvin i skapet skulle jeg tatt meg et glass i kveld...men men....har ikm til helga, regner med den dukker opp nøyaktig på tid.

Men det kommer en ny pp snart trøster jeg meg selv med.

Skrevet

Den kroppn min er så rar. Jeg har IKM imorgen. Har gått og tenkt på den neagtive testen siden imorges og ønsket at TR bare kunne komme og bli ferdig med det. Men nå har jeg ingen symptomer på TR. Har vasket leiligheten for å tenke på noe annet idag. Da jeg satt med ned i sofaen isted, hadde jeg ikke vonde bryster lenger, ikke mage eller ryggsmerter.Ingenting. Kanskje den er forsinket?Gravid kan jeg ivertfall ikke være, så det utelukker jeg nå. Rare greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...