Line3 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Den siste uken kommer det så rare bevegelser av og til (ca 1-2 ganger i døgnet) Akkurat som om babyen får spasmer el noe på 3-4 veldig kjappe bevegelser. Andre?
Birka Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Ja, jeg også kjenner de spasmene av og til. Det dirrer/skjelver i noen sekunder, så er det plutselig over. Jeg fant en lang diskusjon her inne om dette og flere mente det var fosteret som tisser...? Uansett, -jeg spurte jordmor og hun sa det var veldig vanlig, men hun kunne ikke gi noen god forklaring. Så det er heldigvis helt normalt:)
Juni prinsesse Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har også spurt jordmor om det samme. Ganske ny i faget hun jeg går til, så hun gikk for å spørre noen av de andre. De kunne ikke helt forklare hvorfor, men de kom også frem til at det er helt normalt )
Line3 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2009 Det kan ikke være babyen som tisser det jeg kjenner, for det er altfor hardt til det. Men hadde vært interessant å lese den tråden. Husker du hva den het, eller et ord i overskriften så jeg kan søke den frem? Takk til bege forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå