Gå til innhold

Jeg er strålende fornøyd med de nye pillene Alli, har gått ned

Anbefalte innlegg

9 kilo på 3 uker med disse pillene! Har hatt endel luftplager, men ikke verre enn at pillene funker meget bra! Har ikke hatt noen slike episoder der jeg må på toalett i full fart, som sagt kun endel luftplager! Flere som har gode erfaringer med disse pillene??

Fortsetter under...

hei!

Jeg har brukt Alli i 1 uke, og har gått ned 1.5 kg. Super fornøyd!! Så nå er jeg virkelig motivert til å fortsette! Har også vært flink med dietten, så er faktisk veldig stolt av meg selv!

Har ikke kjent så mye av diarè eller lignende, men måtte akutt på do etter å ha spist grandiosa..hehe..men det vanta jeg nesten!

Trener du masse sammen med eller?? Jeg prøver å bevege meg litt hver dag, men skal få opp aktivitetsnivået. Har fått fiksa sykkelen og bestilt meg treningsvideo.

La meg vite hvordan det går med deg framover da!

Meeeen,... da lurer jeg på... er det kapslene? Eller det at man faktisk følger dietten som følger med.... slik at dietten i seg selv, eller en annen diett for vektreduksjon, som gjør at man går ned?

Hvor mye er det snakk om at dere skal ned? Jeg burde gå ned ca 15 kg, og jeg tenker at det beste er å gjøre det ved å endre matinntak og matvaner??

Annonse

Jeg er anonym 04.06.09

Jeg skal ned mange kilo, for å komme ned på normalvekt må jeg ned 30 kg. Har gått ned litt etter fødsel, men så stoppet det helt opp. Og fikk da annbefalt Alli fra både legen og apoteket. Mye fordi disse pillene gjør jobben litt lettere, men man må likevell jobb for å gå ned. Om man ikke forandrer kostholdet så er disse ikke effektive.

Så jeg ser det som en hjelp til et bedre liv.

Jeg har som deg vært veldig skeptisk til slankehjelp, men etter å ha lest og tenkt i en mnd så bestemte jeg meg for å prøve.

Jeg hadde også svangerskaps diabetes og er derfor veldig mottakelig for å få diabetes 2, så det er viktig at jeg forandrer livsstil.

Var på vekta i dag, og hadde gått ned 1.5 kg til, og jeg merker at jeg er mye mer motivert både til å spise sunt og trene!

For meg er dette en unik mulighet, og jeg håper virkelig at jeg fortsetter å gå ned når jeg slutter på pillene. Er i allefall en hjelp jeg setter pris på!

Hei:) Jeg må spørre hvillken diett en må følge ilag med disse pillene? Jeg meldte meg på vektklubben for to uker siden, og et grete roede kurs som starter i august. Har begynt å gå ned i vekt kun ved å endre kosthold og mosjon, Om Alli vil hjelpe meg med å gå fortere ned i vekt, har jeg veldig lyst til å prøve, men er skeptisk på å gjøre noen flere endringer med kostholdet..:)

Jeg spiser mindre og sunnere. Har ikke forandret så mye, men mengden er viktig! Men jeg tenker at så lenge du har gått ned med kostholdsforandring og mosjon, trenger du nok ikke forandre noe mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...