Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 En logisk brist er for eks når 95% av samfunnets befolkning injiserer barna sine med gift og tror de blir frisk av det fordi "noen" har sagt det.... Eller for eks å la barna spise fluor tabletter i håp om at de ikke skal få hull i tennene når all forskning forteller at det er giftig, også for tennene...nok en gang fordi "noen" har sagt det skal være sånn.... Det er skikkelig interessant at så mange mennesker ikke klarer å tenke selv, og mest av alt imponerer det meg at det stadig vekk dukker opp folk inne på dette forumet som klarer å kveile ut av seg at vaksiner er guds gave til menneskeheten.....dere har jo muligheten til å la dere opplyse ved å dukke opp på et slikt forum,....istede ivrer dere etter å gulpe opp det samme tullet igjen og igjen....klarer dere virkelig ikke å sette dere ned med litt enkel medisinsk litteratur å skjønne at det ikke er noe sjakktrekk å putte alt dette i ungene deres????...hvorfor ialle dager fikk dere hjerne om dere skal la andre tenke for dere????
pusseluskan Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Logisk brist ser man hos deg,anonym! Etter at man introduserte fluor har vår tannhelse bedret seg betydelig. Før fikk man gebiss til konfiramsjon,nå får man penger til førerkort.. Kanskje å ta litt hardt i.Mange som vaksinerer barna sine,inklusive oss har faktisk lest mye om vaksiner,vi har også lest om fluor,det er mikroskopiske mengder som gies til barn. Vår datter¨på ett år er vaksinert etter norsk vaksinasjonskalender,hun er kjernefrisk,ingen eksem eller allergi,aldri syk.Langt fremme på alle plan. At enkelte velger å ikke vaksinere barna sine syns jeg er greit.Man gjør det man mener er best for barnet sitt.Takk og lov så er det frivillig å vaksinere i Norge.Jeg syns allikevel at det er utrolig lavpannet å påstå at 95% av befolkningen injiserer barna sine med gift,det er grovt og stygt sagt!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 ja det er alltid "stygt" å si sannheten til de som ikke tåler det. flott at ungen din tåler vaksiner og fluor, jeg gidder ikke utfordre mine barns tålegrenser. og flott at du har satt deg inn i begge temaene, dog synd du med stor sannsynlighet bruke mangelfulle kilder eller skumleste.
Faen Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Pusseluskan: Jeg syns det bra du har satt deg inn i vaksinespørsmålet. Selv om du har kommet til den konklusjon at for dere så var det riktig å vaksinere. Det er frivillig...heldigvis. Og jeg tror på at vi (vaksinemotstandere må akseptere deres valg som vi forventer at dere aksepterer våre valg). Men jeg tror at veldig mange som vaksinerer ikke har lest så mye om temaeet før de går med på vaksinering. Det syns jeg er leit. Du har like mye rett til å ta ditt valg som jeg har til å ta mitt valg. Det som er viktig er å lese seg opp og ta et valg basert på viten og kunnskap. Ja, vi alle gjør det vi tror er best for barna våre. Når det gjelder dette med at 95% av befolkningen injiserer barna sine med gift, så er det jo en sannhet i det. Du kjenner til virkestoffene i vaksiner om du har lest, det er ikke akkurat kjernesunne tilsetningsstoffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå