Gå til innhold

Hvilken sex-leketøy-nettbutikk anbefaler DU?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja egentlig ikke, for jeg har aldri handla selv, bare fått i gave :P

Men tror han da har vært på kondomeriet.no rett og slett, men vet om venninner som har prøvd seg på orion-erotic.no uten at jeg herved skal gå god for seriøsiteten ;)

Annonse

kondomeriet er ikke mye anonymt. det står jo på kviteringen du må signere når du henter pakken at den er fra kondomeriet. stakkars uskyldige jomfrugutten på posten. han holdt jo på å dø når han måtte gi meg den pakka... hehe. og nå sier han vær gang jeg er der "skal du hente en pakke i dag?" mens han rødmer

nei det sto ikke noe på pakka fra kondomeriet bare på kviteringen som man må skrive under. tror de fleste postansatte takler det litt bedre en "min".. hehe.

det er jo ikke lenger tabubelakt og kjøpe ting fra kondomeriet. og om du har kjøpt fra orion så vet de jo ikke hva orion er med mindre de handler der selv ;)

Det har du rett i.

Hvis svigerbrodern vet hva det er så gir jeg faen og hvis han ikke vet så er det ingenting å gi faen i...-.

Blir uansett en hyggelig overraskelse til min kjære, håper pakken klarer å komme til neste helg,men det er heller tvilsomt!!

Vi skal være ungefri....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...