Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har denne, og er fornøyd?

Vi har fått en Tripp Trapp Stokke, men den er uten noe ekstrautstyr som bøyle, puter og bord.

Fant nettopp ut at om jeg skal kjøpe dette utstyret blir det jo godt over 1000-lappen...

Stolen fra ikea koster jo maks 200 for stol+bord+pute...

Tenkte at jeg kunne bruke den til hun blir stor nok til å sitte i tripp trappen uten alt dette stæsjet... Hvis den er ok da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140186782-barnestol-fra-ikea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte en dyr og fancy stol da eldstemann ble født. Den har mange fine funksjoner og god å sitte i, men forferdelig upraktisk å vaske. Vi har nå satt bort denne stolen og kjøpt IKEA sin. Er kjempefornøyd! Kommer nok til å finne frem den andre stolen igjen, når han ikke søler så mye lenger. Slik jeg tenker så blir IKEA sin stol sikkert litt vond å sitte i når de blir eldre og tyngre. Det kan være godt med litt støtte under beina etter hvert, for det er slitsomt å dingle med beina hele tiden. Men stolen er enkel og veldig praktisk nå!

Jeg kjøpte den stolen for 2 uker siden og er superfornøyd! Hun er 7,5 mnd nå og sitter godt oppi den. Jeg kjøpte spiseplaten (vet ikke helt hva den heter) og pute i tillegg. Nå spiser hun ikke fast føde enda, men veldig praktisk å ha henne oppi mens jeg lager middag, og hun liker godt å sitte ved bordet sammen med oss.

Jeg hadde en Kiddo stol til førsteman og skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjøpte Ikea stolen den gangen. Liker den veldig godt!

Veldig bra stol å starte med, anbefaler den på det varmeste! Flisa sitter kjempebra i den, med støtteputen i sidene. Digger det lille bordet foran, der kan hun holde på med en leke mens vi selv spiser, og etterhvert kan hun spise brød, grønnsaker osv derfra selv, ypperlig. Når hun blir litt eldre, og kan sitte fint selv uten støtte, tenker jeg vi går over til tripp-trappen (som jeg selv hadde som liten:)

Annonse

Vi har også den. Veldig bra. Vi har da uten støttepute fordi de var utsolgt og DET merker jeg ikke er så bra, men men. Her blir det nok ikke Stokke før det verste grøtgriseriet er over. Vi har allerede sølt til LilleEllas stol og det får holde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...