SolstråleneMine<3 Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Synes det var så grønt for et par dager siden. Var litt mer enn vanlig også, men er litt usikker på om det kan ha vært slimproppen. Andre som har hatt grønn slimpropp? Hehe
JenteOgGutterMamma! Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Hei! :-) Har aldri hørt om grønn slimpropp! Slimproppen den skal være helt blank,(noen ganger kan den være blodblandet, men den trenger ikke være det), også har den en geleaktig konsistens! :-) Det er ikke alltid like lett å sjønne at det kan være slimproppen, særlig hvis den kommer litt og litt som seigt blankt slim! Men som oftest så sjønner man det på konsistensen og mengden slim! :-) Lykke til! :-)
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Ja, det kan den, som grønt ekkelt snørr ;-) Har hatt det selv.
stjerne-kikker<3 Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Er vel helt individuelt hvordan slimproppen ser ut fra kvinne til kvinne. Min var ikke blank i det hele tatt. Min var klumper av gele med gammel blod, litt ferskt og litt grønt i.. Og ikke bare EN, det kom to tre og en dagen etterpå..
JenteOgGutterMamma! Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Hei igjen! :-) Visste så absolutt ikke at den kunne være grønn, har aldri hørt om det før! Men nå vet jeg det! ;-) Hos meg har den alltid vært helt blank, men et par ganger hatt bittelitt blod i seg! Hmm... man lærer noe nytt i hver svangerskap selv om man er 5. gangs! :-) Lykke til med snart forestående fødsel! :-)
SolstråleneMine<3 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2009 Takk takk Følger jo litt med på om den berømte slimproppen plutselig går! Hehe.. Vil jo så veldig gjerne treffe den lille snart Håper det var den, eller litt av den, jeg så da
Lykke X 4 Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Ja, den kan være grønnaktig, og den behøver heller ikke se ut som en propp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå