Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 blir man normal igjen? har 2 "åpninger" så virker som det har lagd seg en gang... blir man normal el? hvordan er en operasjon?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Det må opereres. Men hvilken åpning har du 2 av? Anal eller vaginal? Eller går det en gang mellom de to?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Har mannen din prøvd seg på "ekstrahullet"? Digg da. En ekstra mulighet liksom. Ikke kan man vel blir gravid av å pule noen i fistelen heller etter det jeg har skjønt. Men du, hvordan er det med stringtruser når man har ekstrahull? Borer den seg ekstra oppi? Eller bruker du mest hipsters liksom?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 hvordan er oprasjonen da? blir det helt bra? har 2 av anal føles det ut som!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 hvordan ser du at du har dette? bare lurer.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Ja, de bare lukker det, ved å skjære det opp og sy det slik det skal være:) Lekker det avføring da? Om det ikke gjør det, så er det ikke sikkert det er skikkelig åpning, men mer et slags arr som er helt "ufarlig":)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 det lekker ikke avføring men det ligger ved halebeinet og der er det et ekstra hull.. men avføringen har forandret seg, kommer ikke så mye og den virker oransje og litt løs på en måte.. jeg spiser bare knekkebrød og kylling, har tatt av meg 10kg på 4uker og trener mye.. kan jo skjønne hvorfor plagene kom nå som det skjer forandring med meg
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Man får ikke fistler bare sånn uten videre. Er det ikke ganske alvorlig med fistler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå