Gå til innhold

Redd for et langt sykehusopphold denne gangen også:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte i uke 36 sist og hadde et opphold på sykehuset i 2 uker. Det tok virkelig knekken på meg, jeg synes det var så grusomt! Fikk ikke til amming og det var føderush på sykehuset så følte meg overlatt helt til meg selv(til tross for en støttende god mann). Denne gangen har jeg jo et barn jeg vil hjem til i tillegg så håper virkelig jeg ikke må lenger enn helt nødvendig på sykehuset. Flere med litt angst for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg føler det samme som du. Sist gang måtte jeg bli på barsel i 2.uker pga babyen var syk og ammingen gikk tregt. Har veldig angst for at vi må vær på sykehus lenge denne gangen også. Jeg hadde ingen god opplevelse fra barsel, så jeg håper denne gangen blir bedre.

Skrevet

Jeg slenger meg på denne, håper virkelig jeg har mulighet til å dra hjem etter et par dager. Min lå på nyfødtintensiven og det var fryktelig å ikke sove i samme rom som barnet sitt, fikk heller ikke til amming.

Skrevet

Jeg og vil hjem fortest mulig. Kan de nekte å skrive ut babyen om man sliter litt med amming. Tror alt blir lettere med engang jeg kommer meg ut av sykehust. Hater sykehus. Kan man ikke gi mme, om man ikke komme igang med ammingen . For å komme seg hjem fortere.

Helst samme dag. Så lenge barnet er friskt, kan de vel ikke nekte deg og babyen å dra hjem..?

Skrevet

Nei da kan de ikke si noe på det, mange har jo ikke fått melk den første dagen engang. Men jeg hadde et barn som trengte behandling for gulsott og var litt prematur.

Skrevet

Jeg kjenner på akkurat de samme følelsene, og var langt nede etter et langt opphold, sykt barn og komplikasjoner knyttet til ks. Det er ikke så lenge til de kommer, men denne gangen er jeg forberedt mentalt og føler eg er bedre rustet til å oppleve det en gang til.

Skrevet

Jeg var også redd for langt sykehus opphold, helt forferdelig og være på sykehus, lengte hjem til mine kjære barn,mann familie. Men jeg var heldig denne gangen. Fikk jenta 10.32 på fredag 29.05 med keisersnitt og hjemme i dag 31.05 kl 17.

Skrevet

erteposen får twins; ja det gjør jeg også, føler meg sterkere på flere måter. Ville likevel synes det var hardt å være borte fra eldstemann:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...