Misti Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Er dette normali? bevegde seg etter at jeg hadde dytta på den i evighet.. ellers stille.. og den pleier aldri det.. er dette ok?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Har du prøvd alle "kjerringråd" om å drikke noe iskaldt, spise eller drikke noe søtt (sjokolade og cola pleier å funke på aktivitetsnivået her i magen) og legge deg ned etterpå og slappe av og dulte litt i magen. Hvis du allerede har gjort dette, så burde du vel ta en telefon til føden. Kanskje den bare har snudd litt på seg, eller kanskje det rett og slett er for varmt for den idag. Men det tryggeste er vel uansett å kontakte føden ja.
Misti Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2009 jepp spist is. dulta op den og drikt cola.. satte meg med et glass cola til nå... får sette meg og slappe av med dette glasset og se hva som skjer tenker jeg.
Gutter 06 og 09 <3 Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Jeg har samme greia i dag :/ Har vært utrolig stille i 24 timer nå. Kjenner bevegelse, men ikke i samme grad/styrke som i går. Hadde ikke dette i første svangerskap heller. Begynner å bli ganske nervøs nå. Vurderer å få en sjekk snart.
Misti Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2009 jeg fikk respons etter litt cola og mat.. men ikke sånn som jeg pleier.. men hun kom med noen kraftige dytt så da er vel alt bra.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Jeg hadde det sånn i går. Det kom litt bevegelse da jeg la meg, men mindre enn normalt. I dag har det vært mye mer aktivitet. Alt er nok som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå