charlotte27 Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 kjedelig å være på overtid... er 1 dag over termin, å jeg vill føde nå...... kjedelig å vente...
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Da er vi 2, og denne varmen tar knekken på meg. Alle har sagt til meg at du kommer til å føde før termin, så jeg var nesten sikker på det jeg også. Men nei da...... Hvor skal du føde?? Jeg skal på A.hus.
Mamamia! Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Vi er tre Hadde termin i går og er så klar så klar!! I dag orker jeg ikke en gang å gå ut i finværet... Vil ha bebisen ut snart!!! Sitter her i sofaen med kynnere og håper noe er på gang....men det har vært sånn i mange dager nå. Får ganske sterke kynnere, tror noe er på gang, men så dabber det av.... Argh... Blir nok uansett junibaby på meg
charlotte27 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2009 Hehe.. det har jeg fått høre å.. men neida.. skal føde på lillehammer jeg da.
charlotte27 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2009 sånn har jeg det å... masse kynnere, å noen ganger er di nesten så sterke at jeg tror noe er på gang, men neida, sovner jeg så blir dem borte... vill ha denne jente babyen ut jeg å......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå